Стартап дня: платформа для цифровізації бізнесу короткострокової оренди житла Homy

20.10.2023 0 By Writer.NS

Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA — це трибуна для засновників проектів, де можна познайомити потенційних клієнтів та інвесторів зі своїм продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Розповісти про свій стартап можна, заповнивши анкету за посиланням, передає ain.ua.

Ілюстративне фото

Homy — це платформу для цифровізації бізнесу короткострокової оренди житла шляхом впровадженні розумних замків та мобільного додатка для власників апартаментів.

Засновники та команда стартапу

Засновник стартапу — Назар Раківненко. Зараз у команді 8 людей, всі знаходяться на дуже високому професійному рівні.

Про що стартап

Ми створили платформу для цифровізації бізнесу короткострокової оренди житла, такий собі флетшерінг. Наша ідея полягає у впровадженні розумних замків та мобільного додатка для власників апартаментів, щоб гості могли заселятись самостійно.

Це з одного боку скорочує операційні затрати власника та економить його час. А з іншого боку ми дозволяємо гостям в три кліки орендувати та заселитись без жодного дзвінка чи повідомлення. До того ж це можна винайняти навіть погодинно. Прямо як у каршерінгу, тільки з житлом.

Яка модель монетизації

Ми беремо комісію з кожного бронювання у розмірі 15%, що є найнижчою на ринку.

Скільки часу пішло на MVP? Яких помилок припустилися?

MVP розробляли понад рік, через те, що дуже недооцінили важкість виконання проекту, кількість корнер кейсів та зовнішніх інтеграцій.

Як виникла ідея створити стартап?

В цьому бізнесі я, Назар Раківненко, з 13 років, це сімейна справа. Тому в 14 вже мав власну квартиру, яку орендував у мами, та перездавав подобово. Мама приймала дзвінки, а я заселяв гостей, тож «кухню» знаю зсередини.

Але одного разу ми поїхали до Одеси, де в нас було нічне заселення, а власник забув про нас та просто не брав слухавку — нам довелось спати просто під дверима. Я завжди шукав спосіб це вирішити, тому що, якщо здаєш подобово — мусиш бути 24/7 на зв’язку — раптом хто подзвонить.

І саме в той вечір я подумав, що було б круто якби ми взагалі не спілкувались с власником. Просто домовитись коли нам піднести ключі — це ж можна автоматизувати! Як Uber — клік і готово!

Хто ваші конкуренти, які в них досягнення?

Наші прямі конкуренти це AirBnB та Booking. Великі гіганти, та їх масштаб і є основним недоліком. Вони маркетплейси, які лише приводять гостей, тобто пов’язують клієнта та власника. Такий собі сайтик, на якому можна знайти та забронювати квартиру.

Ми своєю чергою — платформа, які закриває повний цикл від бронювання і до самого виселення, робить це безконтактно? дуже швидко і в максимально зручний спосіб. Підтримуємо інтеграцію с великою кількістю замків та автоматизуємо увесь процес.

Яких конкурентів уже немає, чому, у них не вийшло?

У нас дуже філігранно на самому початку вкрали цю ідею, коли я пітчив її одному підприємцю з росії, за два роки до початку повномасштабного вторгнення. Нічого дивного для росіян, які завжди займались «запозиченням» ідей. Тому є такий сервіс у росії — називати вголос навіть не хочу.

Як ви оцінюєте ринок для вашого продукту?

Зараз ми працюємо в Варшаві, та цілимось на Європу. Війна внесла свої корективи в ринок подобової оренди Польщі — ціни злетіли, знайти щось дуже важко через скажений попит. На сьогодні 53% попиту на ринку короткострокової оренди в Польщі — українці.

Це дуже грає нам на руку, тому що ми добре знаємо, як працювати с цим клієнтом, та це «найдешевший» покупець з точки зори маркетингу. Зараз залучення одного українського клієнта нам обходиться у $4,2, в порівнянні німець — $16,4, а англієць — $32,3, при однаковому середньому чеку у $328.

Скільки грошей/часу інвестовано?

На сьогоднішній момент вже інвестовано власних коштів у розмірі $28 000. Зараз шукаємо ангельські інвестиції у розмірі $20 000 виключно для маркетингу, оскільки для розробки цього не потребуємо — що є нашою відмінною рисою від інших стартапів.

Чого вдалося досягти?

В нас вже протестована бізнес-модель, ми маємо 24 квартири у Варшаві без жодного рекламного бюджету. На сьогодні наше щомісячне ревеню складає $437 (повторюсь, с нульовим бюджетом). За оцінкою польських експертів вартість стартапу складає $2,5 млн.

Читайте також на Newssky «Порт Риги прийняв перший поїзд з українською агропродукцією» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».

Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: