Космічна опера: Нові оригінальні треки додають фану меломанам, які захоплюються космосом

31.03.2020 0 Редакция Steelgrey

Поціновувачі електронної музики перехоплюють космічний креативний контент, збираючи унікальні цифрові відеоматеріали та отримуючи доступ до останніх релізів, повідомляє phys.

Оскільки музичні концерти по всьому світу скасовуються або відкладаються, артисти і звукозаписуючі компанії шукають нові способи надання персоналізованого контенту шанувальникам просто у себе вдома.

Компанії, які раніше спеціалізувалися на додаванні цифрового прошарку до реального життєвого досвіду, перейшли на використання своїх платформ для надання персоналізованих «сувенірів».

Лейбл Big Beat Records Warner Music створив міжгалактичний компіляційний альбом з тек-хаус та хаус-музики, який він випускає щодня по 3 квітня у рамках одного такого досвіду.

Він містить нову оригінальну музику, зокрема від виконавців KC Lights, Wh0, Chapter & Verse, GUZ та Nightlapse.

Шанувальники можуть отримати доступ до цієї «пригоди» зі своїх мобільних пристроїв. Платформа поєднує космічні дані у режимі реального часу (наприклад, відстань до Міжнародної космічної станції та дані від погодних супутників) з розташуванням пристрою для створення унікального індивідуалізованого бейджа для кожного з космічних тематичних треків, який фан може зберегти або поділитися у соціальних мережах.

Потім пристрій відтворює відео та музичну доріжку, даючи шанувальникам ексклюзивне перше прослуховування до появи альбому на потокових сервісах, таких як Spotify та Apple Music.

Платформу було розроблено Landmrk, стартапом за підтримки ESA, заснованим у 2016 році у Лондоні підприємцем з маркетингових технологій Сетом Джексоном та головним директором з маркетингу Томом Нілдом, який зазвичай забезпечує цифровий контент для десятків тисяч шанувальників, зібраних на музичних фестивалях.

«ESA допомогла нам розробити нашу платформу контекстуального досвіду, яка схожа на Pokémon Go для музики. Вона дає змогу музичним виконавцям та звукозаписуючим програмам доставляти будь-який тип цифрового контенту шанувальникам у будь-яку точку світу. Тут ми перетворили те, що робить платформа, у форму доказової концепції, яка є легкою та веселою», — говорить Сет Джексон.

Норберт Хюбнер, керівник техніко-економічних досліджень у ESA, говорить: «Ми підтримуємо компанії у використанні космічних даних або космічних технологій, або для розширення існуючих послуг, або для розробки нових для будь-якого наземного ринку. Ринок розваг — це новий ринок, але цікавий для нас. Ми відкриті для всіх, хто має ідеї щодо нового товару чи послуги».

Щоб скористатися платформою потрібно перейти за посиланням з мобільного.


Поделиться статьей:

                               

Подписаться на новости:




В тему: