Українська компанія представила нову бронемашину класу MRAP — Inguar-3

06.03.2024 0 By Writer.NS

Нова бойова броньована машина Inguar-3 київського конструкторсько-виробничого підприємства «ІНГУАР» пройшла проходження заводських тестів та рухається у напрямку державних випробувань, пише dev.ua.

Ілюстративне фото

У червні 2023 року dev.ua писав, що компанія «ІНГУАР» отримала фінансування на створення першого прототипу свого легкого бронеавтомобіля від українського ІТ-підприємця Миколи Удянського.

Цього місяця компанія представила броньовану машину Inguar-3 класу MRAP, яка має модульну конструкцію з окремою передньою та задньою бронекапсулою. Завдяки цьому є можливість змінювати конфігурацію у варіант десантного автомобіля, пікап, носія важкого озброєння, повідомляє «Мілітарний».

Машина оснащена комбінованим бронюванням, що складається з алюмінієвих та сталевих плит. Алюмінієві елементи виконані у модульному форматі для швидкої заміни. Також використання алюмінію суттєво знизило вагу машини. Сталева бронеплита забезпечує основний захист та остаточно зупиняє уражальні елементи.

Компанія заявляє, що машина має рівень захисту 3a/3b за класифікацією STANAG 4569, тому має витримувати влучання бронебійних куль калібру 7,62×51, а також уламків 155-мм снарядів із 60 м. Протимінний захист за цією класифікацією передбачає витримування підриву протитанкової фугасної міни з 8 кг вибухівки (аналог радянської ТМ-62). Виробник наголошує на підвищеному захисті підкапотного простору від уламків.

Для водія в машині встановлені камери переднього, заднього та бокового огляду, що замінюють дзеркала, а також встановлено камеру нічного бачення.

Також в комплектації є:

  • модуль РЕБ з можливістю конфігурування частот;
  • система автоматичного пожежогасіння з оптичними датчиками;
  • система фільтрації повітря від хімзараження;
  • автономний обігрівач салону;
  • система кондиціювання повітря;
  • лебідка з тяговим зусиллям 12 тонн.

Inguar-3 отримав рамку конструкцію та незалежну підвіску з планетарними редукторами. Завдяки міжосьовому блокуванню, блокуванню диференціала переднього та заднього редуктора, а також високому кліренсу у 450 мм машина забезпечує високу прохідність по бездоріжжю.

Силова установка представлена двигуном Deutz потужністю 356 к. с. (1500 Nm), що працює разом з автоматичною коробкою передач Allison.

Крім того, в ній реалізована система централізованої автоматичної підкачки шин, а колеса оснащені вставками RunFlat, що дозволяють рухатись у випадку їхнього пробиття.

Читайте також на Newssky «Єврокомісія не проводитиме переговорів з РФ щодо продовження транзиту газу через Україну» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».

Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: