Українці запустили маркетплейс маркетологів JustWork. Promodo інвестував $100 000

21.08.2023 0 By Writer.NS

В Україні запустився маркетплейс для маркетологів Just Work. Платформа працювала в демо-режимі з 2021 року, а сьогодні вийшла в повноцінний реліз. Інвестором проекту стала відома українська маркетингова агенція Promodo, яка вже інвестувала в JustWork понад $100 000. Про це AIN.UA повідомив СЕО та засновний стартапу Сергій Білобров.

Ілюстративне фото

JustWork — це маркетплейс для підприємців та маркетологів. Малий та середній бізнес можуть замовити на маркетплейсі послуги з маркетингу, а маркетологи — швидко та зручно монетизувати свою компетенцію.
Це працює так: бізнес розміщує деталі про проект, під який хоче залучити маркетолога. Після чого алгоритм підбирає спеціаліста, який має необхідний рівень компетенцій та вільний час. Далі маркетолог формує план роботи і, якщо замовник його затверджує, розпочинається співпраця між ними.

Закритий MVP запустили в 2021 році, але через повномасштабну війну роботу над продуктом призупинили.

До розробки повернулися лише влітку 2022, а в реліз JustWork вийшов 15 серпня 2023 року.

«На платформі Just Work ви зможете знайти перевірених нами спеціалістів з SEO та PPC і платити їм погодинно за їх послуги. Всі задачі розкладаються на типові. Ви можете працювати, як погодинно, так і за підпискою. За $200-300 дуже просто найняти собі спеціаліста, а система Just Work вам запропонує менеджмент задач і результатів у зручному і зрозумілому для вас вигляді», — розповідав засновник Promodo Олександр Колб, коли анонсував проект в грудні 2022.

В кінці 2022 року Promodo інвестувала в розробку більше $100 000. Співробітники агенції також стали бета-тестувальниками платформи.

На сьогодні на Just Work, за словами Білоброва, працює понад 300 маркетологів. 30 бізнесів вже користуються JustWork. 5 хвилин в середньому витрачає бізнес на пошук спеціаліста.

Монетизація відбувається за рахунок комісії з гонорару фахівців. JustWork орієнтується на європейський ринок, Україна стане тестовим майданчиком для маркетплейса.

Детальніше про роботу JustWork засновник розповів в колонці для AIN.UA.

UPD, 16.08: Засновник Promodo Олександр Колб, який став інвестором та партнером проекту, в коментарі AIN.UA розповів, як зʼявилася ідея створити JustWork та чому вирішили інвестувати під час повномасштабного вторгнення.

«Ідея не нова, вона багато обговорювалась на наших оглядових радах та стратегічних сесіях. У нас в Promodo є така проблема — ми дуже багато запитів отримуємо від клієнтів, які на самому початку свого бізнесу або мають невеликі точкові задачі з чеком $300-500 — і ми як агенція не маємо що їм запропонувати. Не тому що Promodo — це дорого, як інколи кажуть. Насправді, наша комісія для багатьох послуг складає не більше $1000. Справа в тому, що у нас інша бізнес-модель, великі затрати на маркетинг, продажі тощо. Тож ми стали думати, що можемо запропонувати таким клієнтам.

Виникла ідея зробити платформу, яка буде поєднувати маркетологів і малий бізнес або бізнес, який тільки починає свій шлях на полі digital-маркетингу. Або ж бізнес, у якого є невелика задача на 2-3 години — наприклад, з серверу на сервер переїхати, копірайт якийсь зробити або налаштувати Google Shoping тощо. У агенцій під такі точкові задачі завеликий чек, а якщо ідеш до фрілансерів, можна отримати виконавця за зрозумілі кошти.

Тому ми і зробили Just Work. Наповнюємо ми його в більшості тими клієнтами, які приходять до нас в Promodo, також запустили партнерську програму, сподіваюсь, вона буде успішною. Чому у війну? Я думаю, не існує влучного часу для тої чи іншої ініціативи. Бізнес — це завжди про недостатність людей, грошей тощо. Підприємці увесь час вирішують питання перманентної нестачі ресурсів. Війна — не війна, але ми віримо, що ця модель дуже на часі серед ЦА в Україні.

Ми сподіваємось на розвиток платформи також за кордоном — у нас вже є англійська версія і перші клієнти, які приходять не з України. Ми бачимо, що ринок потрошку відновлюється, Promodo як компанія, зростає, тому ми інвестуємо в цей проект, віримо, що він буде крутим, а цінність, яку ми заклали в ньому, буде добре сприйнята клієнтами. І ми станемо ще одним продуктом зрощувати якість digital-маркетингу в Україні, Європі і всьому світі».

Читайте також на Newssky «Урок для України: Інноваційна політика США в перші роки незалежності» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».

Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: