Проблеми та досягнення в будівництві літаків Ан-178 у минулому році

06.01.2022 0 By NS.Writer

Майже рік тому був укладений контракт на будівництво трьох транспортних літаків Ан-178-100Р для Повітряних Сил ЗСУ. Підсумуємо, що змінилося за рік роботи над цим важливим проектом, пише defence-ua.com.

ДП «Антонов» 29 грудня 2020 року підписало з Міністерством оборони України контракт на будівництво трьох нових літаків Ан-178-100Р.

Під цей проект було виділено досить значне фінансування — 4,5 млрд гривень, яке, під державні гарантії, надав держпідприємству «Укрексімбанк».

Наразі, за словами гендиректора ДП «Антонов» Сергія Бичкова, опановано приблизно 1 млрд гривень.

Стан готовності літаків Ан-178 на середину 2020 року за результатами аудиту

Варто зауважити, що певний заділ (наприклад частини крил, котрі виготовляли ще у 2017-2019 роках) для літаків 007, 008 та 009 на підприємстві вже був. Зокрема, в середині 2020 року стало відомо, що готовність майбутніх транспортників для ЗСУ становить 30,6%, 25,1% та 19,2% відповідно.

Перший фюзеляж Ан-178-100Р для ЗСУ на стапелі кінцевого збирання / Фото: Офіс Президента

Але стапельне складання власне фюзеляжу першого з літаків (№ 007) почалося лише на початку 2021 року.

Викатка першого фюзеляжу Ан-178-100Р (зн 007). 20 травня 2021 року / Фото: Oleksandr Naumenko

Наприкінці травня минулого року, перший фюзеляж Ан-178-100Р було урочисто викочено зі стапеля кінцевого складання.

Фюзеляж Ан-178-100Р № 007 та нові стійки шасі 28 грудня 2021 року / Фото: Михайло Жирохов

Своєю чергою, наприкінці серпня 2021 року почалося складання на стапелі вже другого фюзеляжу (№ 008). Його викатка відбулася днями, 28 грудня 2021 року, й була проведена разом з церемонією викатки дослідного літака (№ 001).

Стапель кінцевого складання з частинами другого Ан-178-100Р для ЗСУ станом на кінець серпня 2021 року / Фото: Апостроф TV

Наразі, за словами керівництва ДП «Антонов», роботи йдуть відповідно до затвердженого плану й перший з бортів для ЗСУ має почати льотні випробування у першій половині цього року.

Дослідний імпортозаміщений зразок Ан-178-100Р № 001 та перший фюзеляж транспортника для ЗСУ № 007 в цеху ДП «Антонов» 28 грудня 2021 року / Фото: Vasiliy Koba

Водночас анонсований початок льотних випробувань дослідного літака, який мав піднятися в повітря до кінця минулого року, так і не відбувся.

Борт № 007 станом на 28 грудня 2021 року / Фото: Vasiliy Koba

Нагадаємо, для отримання сертифікату типу імпортозаміщений Ан-178-100Р має здійснити 500-600 випробувальних польотів. При цьому, Міноборони України має отримати у 2023 році перший транспортник вже сертифікованим.

Фюзеляж другого Ан-178-100Р для ЗСУ (борт № 008) під час викатки зі стапеля кінцевого складання 28 грудня 2021 року / Фото: Vasiliy Koba


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: