PR-менеджерка Respeecher порадила, що робити українським стартапам, щоби потрапити в іноземні ЗМІ

18.01.2024 0 By Writer.NS

Орися Хім’як, PR & comms-менеджерка в українській компанії Respeecher, яка створює голоси для Голлівуду та ААА-ігор завдяки штучному інтелекту, поділилася порадами, як налагоджувати контакти з іноземними ЗМІ та робити вдалі PR-кампанії, пише dev.ua.

Ілюстративне фото

Про це йдеться в дописі, який опублікував офіційний Telegram-канал Міністерства цифрової трансформації України. «Популярність стартапу — це його шлях до розвитку та масштабування. Щоб вдало знайти крутих інвесторів чи нових потужних партнерів, треба зробити так, щоби ви стали помітними», — говорять у Мінцифри.

7 порад українським стартапам, як потрапити в іноземні ЗМІ

1. Надавати ексклюзиви

Хім’як радить подбати про те, щоб інформація не потрапила в ЗМІ раніше потрібного часу. «Той же Techcrunch захоче першим опублікувати ексклюзив. Тому не виходьте з інфоприводами в себе в блогах, соціальних мережах чи українських медіа раніше» — говорить вона.

2. Говорити про унікальність

PR-менеджерка Respeecher каже не вірити чуткам про те, що ЗМІ не напишуть про стартап, який «підняв менш ніж $5 мільйонів». Вона радить розповідати про досягнення: «Робите унікальний продукт під обстрілами та блекаутами? Поділіться цим із журналістами. То ми звикли, що це нова норма життя, іноземні ЗМІ та журналісти досі вражені цим».

3. Уникати перебільшень

«Краще утримуйтеся від гучних заяв і не використовуйте формулювання типу „Ми створили те, чого раніше не існувало“. Так, ви круті, але колесо вже не вигадаєш. Ні журналісти, ні інвестори не люблять гучних заяв», — каже Орися.

Натомість варто розповісти про переваги чи відмінності стартапу від інших. Це допоможе журналісту краще зрозуміти, у чому унікальність.

4. Вказувати факти

Медійники люблять фактаж. Тому за можливості варто ділитися цифрами про свій продукт: скільки заробили, як зростали, від кого залучили інвестиції тощо.

5. Поширювати розголос

Навіть якщо стартап орієнтується на іноземні ЗМІ, Орися Хім’як радить поділитися новиною з українськими медіа. «Вони, як і їхні читачі, уболівають за своїх. Це підсилить як ваш бренд, так і комунікацію», — пояснює PR-менеджерка.

6. Підготувати Media/Press kit

Його варто мати до запуску PR-кампанії. Media/Press kit має містити:

Пресреліз із затвердженими цитатами від фаундера й інвестора.

  • Якісні логотипи в різних форматах.
  • Якісні фото.
  • FAQS тощо.

7. Підготувати Pitch deck

Хім’як зазначає, що багато засновників неохоче ним діляться, але радить умовити фаундерів, якщо хочеться отримати цінну публікацію в медіа із солідною авдиторією. «Так у вас буде більше шансів вийти з публікацією в тому ж Business Insider, бо інформація в pitch deck досить часто є ексклюзивною», — наголошує Орися.

Нагадаємо, що в грудні минулого року український стартап Respeecher, оголосив про залучення інвестицій у сумі одного мільйона доларів. До раунду долучились підприємець Гері Вайнерчук і фонди ffVC Poland, SID Venture Partners, Bad Ideas, а також ICU.

У попередньому раунді стартап залучив три мільйони інвестицій від Techstars, Comcast, ffVC, Technexus, Acrobator, ICU і на сьогодні загальна сума інвестицій становить $4 млн.

Читайте також на Newssky «Данія і Нідерланди підготували для України перші два з 14 обіцяних Leopard 2» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».

Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: