Після кібератаки: як «Київстар» компенсував втрати для українського бізнесу

23.01.2024 0 By Writer.NS

12 грудня 2023 від безпрецедентної кібератаки на «Київстар» постраждали не лише звичайні абоненти, а й українські бізнеси. Тоді не працювали мобільний зв’язок та інтернет, а також практично всі додаткові сервіси оператора, пише dev.ua.

Ілюстративне фото

Експерти не брались спрогнозувати час відновлення, адже подібної за масштабами атаки у світовій історії телекому ще не було. Натомість соцмережі заполонили слова підтримки на адресу «Київстар», а компанії-клієнти зазначали, що готові були чекати, скільки необхідно.

Та вже ввечері того самого дня оператор відновив зв’язок, а за ним поступово й інші сервіси. Після відновлення всіх базових сервісів на 99% «Київстар» запропонував своїм клієнтам компенсацію-подяку. Кожен абонент і бізнес-клієнт отримав можливість безплатно користуватися послугами протягом наступного місяця. А крім того, нові клієнти можуть під’єднати послуги за 1 грн за перший місяць користування. Розповідаємо подробиці.

Що означає така компенсація?

Абонентам і бізнес-клієнтам в Україні «Київстар» скасували планову плату за базові послуги в січні. Це стосується мобільного зв’язку і М2М, а також фіксованого інтернету, передачі даних, телефонії (IP-телефонії, Віртуальної хмарної АТС, 0-800) та ін. Клієнти, які користуються відстрочкою платежу для таких сервісів, отримали можливість відтермінувати несплачені рахунки на 1 місяць.

А клієнтам за кордоном, які користуються послугою «Роумінг як вдома», не лише не скасували планову плату за тариф, а й додатково надали 10 ГБ мобільного інтернету з 18.12.2023. Скористатись цим трафіком можна протягом 30 днів у 27 країнах Європи.

А що пропонує «Київстар» новим клієнтам?

Оператор не забув і про тих, хто тільки планував стати його абонентом: кожен може підключити тарифи для бізнесу в січні лише за 1 грн за перший місяць користування. А також мати можливість безплатно користуватися такими додатковими послугами (Суперсилами) як Microsoft Office 365, «Віртуальна мобільна АТС» тощо.

«Ми вдячні бізнесу за довіру. Попри наслідки кібератаки, наші клієнти залишаються з нами — це показує, що вони високо цінують наш сервіс і професійність. Водночас ми відкриті й для нових клієнтів, тому пропонуємо їм особливі умови», — коментує B2B-директор «Київстар» Костянтин Вечір.

«Просто скинь донат»: а якщо клієнти хотіли перерахувати компенсацію на користь ЗСУ?

У соцмережах під час відновлення лунало багато пропозицій від абонентів перенаправляти персональні компенсації клієнтів на допомогу ЗСУ. Проте компанія вирішила не обирати — компенсації чи донат. Тож, крім скасування плати за тариф, «Київстар» виділяє 100 млн грн на потреби ЗСУ.

«Деякі наші бізнес-клієнти одразу ж заявили: не треба нам компенсацій, перерахуйте ці гроші на потреби ЗСУ. З технічних причин ми не можемо так учинити. Проте ми робимо власний донат і вдячні нашим клієнтам, які донатять „зекономлені“ гроші. Кібератака зробила нас сильнішими та згуртованішими», — каже Костянтин Вечір.

Читайте також на Newssky «Компанія-власниця Viber відкрила офіс у Києві» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».

Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: