Наші стартапери розповіли про враження від CES–2022

15.01.2022 0 By NS.Writer

З 5 по 7 січня, в американському Лас-Вегасі проходила велика технологічна виставка CES, яка зібрала понад 2000 компаній. В ній також взяли участь 8 українських стартапів, які відібрав державний фонд. Ексклюзивно для dev.ua українські команди розповідають про головні враження від техно-ярмарку та результати участі в ньому.

Михайло Чумаченко, перша в світі емоційна світлодіодна Qudi

Ми приїхали до Лас-Вегасу, штат Невада, за рахунок Українського фонду стартапів, який відібрав 8 команд. Після вдалого пітчингу в Україні, нам відразу почали готувати візи, й так ми опинилися в Штатах.

З нашої команди прилетіло троє — я, Тимур і Діана. Тимур відповідає за те, щоб маски доходили до клієнтів в належному стані. Діана займається реалізацією продукту та обробкою замовлень.

У Qudi доволі яскравий стенд, тому що продукт сам себе рекламує. Нам достатньо одягнути маску і ми вже отримуємо увагу аудиторії. Це ціль нашого продукту. Всі три дні ми хочемо використати з користю, тому одягаємо маски й починаємо гуляти по конференції. Це приносить набагато більше «профіту», ніж коли б ми просто стояли біля стенда.

Ми постійно зайняті. Напевно, вже 1001 раз встигли розповісти, що таке маска Qudi, за половину часу роздали половину своїх візитівок. Часу просто сидіти й слухати інші виступи немає. Очікування і реальність? Все йде непогано і, як завжди, залежить від тебе самого. Потенційна співпраця є, але після обговорення буде зрозуміло яка саме. Інформацією про неї будемо ділитися згодом.

В останній день зробимо розпродаж продукту, щоб не везти маски назад.

Ксенія Бєлкіна, сенсор для ранньої діагностики та запобігання розвитку серцево-судинних захворювань Cardiomo

Ми їхали з метою подивитися тенденції ринку, перевірити нову бізнес-модель. Раді, що у Штатах вона також успішно працює, як і у Європі.

CES — це більше про продажі та колаборації, ніж про пошук інвестицій. Тому наші очікування цілком виправдалися, є нові потенційні партнери з цілком несподіваного боку.

Попри те, що цього року набагато менше відвідувачів, їхня якість набагато вища. Зараз CES вже більше схожий не на шоу, а на продуктову виставку. Але з іншого боку, мало новинок та інновацій. Можливо це пов’язано з пандемією, але скоріше — з відсутністю нових проривних технологій.

Це вперше, коли український стенд представлений такою кількістю команд. Рівень організації та підготовка проєктів також дуже порадувала. Стенд привертав увагу відвідувачів якістю проєктів, загальним стилем оформлення стендів та гарним місцем розташування. Не всі країни були представлені, тому дуже пишаємося Україною.

З останніх новин Cardiomo, ми запустили пілотний проєкт у Штатах, тут дещо інша сфера застосування нашого рішення, але потенційно великий ринок. Продовжуємо сертифікацію FDA, CE mark на фінальній стадії.

Ілля Попов, розумні датчики для милиць ComeBack Mobility

Загальне враження від CES — середнє, ходить мало людей. Тепер ми знаємо, що значить ця виставка і нам потрібно їздити лише по цільовим. Ми познайомилися з кількома іншими продуктами, які також представлені на ринку реабілітації.

Подивилися їхні успіхи — у всіх все достатньо похмуро: ні в кого немає прибутку в $50 млн. Зазвичай у цих американських продуктів колаборації з кількома клініками. Наш продукт крутіший і ми вже пройшли далі, на відміну від них.

Побували в павільйонах, де представлені електрокари та роботи. Там також «негусто». Сподобався стенд і шоу від Boston Dynamics, але інших вражень мало. Стенд українських стартапів достатній для того, щоб бачити, що ми тут представлені. Але у порівнянні, наприклад, зі стендом Samsung, ми крихітні.

Ми отримали вигоду від того, що познайомилися з іншими рішеннями та продуктами: дізналися про їхні бізнес-моделі, розпитали, як вони виходили на ринок тощо. Щодо інвесторів, то, можливо, вони тут і є, але за два дні ми їх не зустріли. У нас не було потреби в таких зустрічах. Є конкретні фонди, до яких ми будемо йти, коли отримаємо відповідність свого продукту на ринку Штатів.

Щодо потенційних знайомств, то на CES є бренди, які роблять колаборації. Можна випустити наші продукти під лейблом відомого бренду і розділяти з ним прибуток. Також ми познайомилися з дистриб’юторами з Таїланду та Японії та медичними закладами Бразилії. Все це може бути корисно, але не зараз. Тому що у нас головний фокус на ринок США, а тут були більше міжнародні знайомства.

З останніх новин ComeBack Mobility, ми зараз ведемо переговори з HHS—госпіталем в Нью-Йорку, одним з найкрутіших в США. Домовляємося про клінічні дослідження, які вони будуть фінансувати. Після них, ми маємо гарні шанси стати стандартом в ортопедії. Також вклали контракти на комерційні випробування з 7 мережами по фізіотерапії. З ними зароблятимемо перші гроші.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: