Як зробити мільйони на своїй киці

24.05.2017 0 By Chilli.Pepper

Котячі відео – не тільки дивакувате хобі покоління Y, а й джерело багатства і слави. Чи може ваша мурка стати потенційною дійною коровою? – запитує і досліджує telegraph.

м. Київ, притулок “Сиріус”, Єва, кішечка-інвалід Катерина 098 38 797 84

 

Інтернет приніс багато чудових подарунків. Ця магістраль інформації розширила наші знання, поєднала друзів по всьому світу … і показала нашу пристрасну любов до кошенят через незупинну лаву котячих мемів.

Фотографії кошенят є стандартною особливістю онлайн культури й кілька практичних підприємців перетворила популярність котячих на гарний дохід. Власник «Grumpy Cat» (сердитого кота) визнав, що її вихованець, який став інтернет-сенсацією завдяки своєму постійно невдоволеному виразу обличчя, зробив £ 64 мільйони протягом останніх двох років.

Але сердитий кіт, який має власного агента, кілька рекламних угод і фільм під назвою «Найгірше Різдво в житті Сердитого Кота» це не єдиний успішний представник котячих в Інтернеті. Багато інших нажилося на повальному захопленні, тому що котики – це не просто мило, вони також серйозний бізнес.

Якщо Сердитий кіт є найуспішнішою знаменитістю з родини котячих, то «I can has Cheezburger» (Візьму собі бутерброд з сиром)  є найприбутковішою котячою компанією. Сайт повністю заповнений «LOLcats» (жартами за участю котиків), або зображеннями котів поруч з гумористичними підписами, і її материнська компанія залучила понад  32 мільйони доларів (20500000 £).

Коли Бен Ха купив сайт в 2007 році, він не особливо розумівся на популярності котів, але каже, що кількість звернень до інформації була занадто великою, щоб ігнорувати.

«Коли ми починали бізнес, ми покладалися на числа – величезний попит, який ми помітили у людей на такого роду зміст», говорить він. «Саме так дані привели до початку справи. Замість того щоб сказати: «Це не може бути правильним, тому що це просто фотографії котів», ми вирішили, що ми дійсно повинні йти у цьому напрямі.

Ха каже, що він розширив сайт через ретельний відбір контенту, щоб дати користувачам те, що їх цікавить. Він уникав штампів і зосередився на редакційному виборі фотографій, які провокували зацікавленість. Співробітники Ха стали фахівцями в цій сфері, тож вони могли розпізнавати і просувати незвичайні фотографії котячих.

У перші дні успіху інтернет-котів, був присутній певний скептицизм щодо цінності котячих фото. Але Ха каже, що кількість любителів кішок призвела до того, що змінилося раніше прийняте визначення цінності фотографії.

«Питання якості, яке використовується для позначення якості джерела, іншими словами, яка його цінність, хто його створив, хто опублікував його? Тепер, якість дійсно означає, скільки людей уподобало зображення і наскільки воно їм сподобалося», каже він.

Корпоративний кіт

 

Кот Семен

Київ. Кіт Семен. 067_702_41_27, 095_446_93_05 Лариса

 

Народ проголосував за котів, і багато кошенят стали популярними онлайн виключно завдяки своєму природному чарівному вигляду. Але деякі компанії звернули увагу на масивну аудиторію любителів родини котячих і заробляють на любові до кішок.

Pizza Hut, O2 і Skittles – ось лише деякі з великих брендів, які змогли включити кішок в свої рекламні кампанії, і немає ніяких сумнівів в тому, що тварина приносить значні фінансові вигоди. У 2011 році реклама молока «Cravendale Milk» за участю кішок набрало більше 7 мільйонів переглядів на YouTube, і компанія говорить, що впізнаваність бренду збільшилася на 10 відсотків, а продажі зросли на 8 відсотків, усе завдяки популярності котячих відео. Реклама молока  «Canvendale Milk» за участю корів, яку було випущено одночасно, набрала тільки 220 тисяч переглядів – може, корови й мають більш очевидний зв’язок з молоком, але вони просто не можуть конкурувати з гумором і привабливістю мультиплікаційного кота.

Юрій Баручайн, директор з питань стратегії компанії «Partners», що консультує з питань брендів, говорить, що використання котиків в рекламі є ефективним способом заробити за рахунок вигідної соціальної медіа-стратегії.

«Дуже важливий аспект соціальних медіа маркетингу полягає в тому, щоб контактувати з аудиторією більш безпосередньо,” говорить він. «Це означає, що потрібно говорити з ними однією мовою і використовувати ті ж візуальні зображення, які виккористовує ваша цільова аудиторія. Якщо кішки мають настільки важливе значення для вираження в Інтернеті, то цілком природно, що компанії до цього дійдуть».
Інші стверджують, що великий обсяг котячих зображень і відео в Інтернеті дає натхнення при створенні реклами.

«Там дуже багато контенту, тому деякі з них виявляться дійсно блискучим», говорить Метт Сміт, співзасновник компанії «Viral Factor», рекламного агентства, яке використовує своє знайомство з онлайн-культурою для створення популярних відео для великих брендів. «Є багато котячих зображень і, отже, можна гратися з кумедними картинками. Таким чином, в інтернеті киці займають високе місце серед інструментарію адаптованого змісту», додає він.

У той же час, компанії, які використовують відомі інтернет-меми, наприклад, Сердитого кота, користуються славою цієї тварини онлайн. «Коли бренд виїде за рахунок успіху мема, народ в Інтернеті відчуває себе причепним; це працює навіть більше, ніж зі знаменитостями», говорить Сміт. «Таким чином, люди відчувають, що вони допомогли зробити відомим Сердитого кота в якийсь спосіб – через свою власну творчість і свої власні зусилля».

Сміт каже, що прихильність людей змінюється досить часто, але, схоже, що котики не повинні нікуди дітися.
«Раніше ми в нашій компанії так жартували. Ми казали: «Так, є гарна ідея, як найкраще її реалізувати?» «А додати котика!», говорить Сміт. «А потім іноді ми насправді так і робили».

Любителі котиків можуть очікувати побачити набагато більше кошенят у соціальних мережах та рекламних кампаніях. І наступного разу, коли ви будете сміятися з веселого жарту за участю котиків, пам’ятайте, що десь сидить обізнаний з інтернетом медіа-магнат, який сміється набагато голосніше.

Переклад Олени Александрової.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: