Як вийти і закріпитися на світових ринках

25.04.2024 0 By Writer.NS

Торік понад 99% своєї продукції — а це безшовні нержавіючі труби — ми експортували у 38 країн на різних континентах. У фізичному об’ємі експорт склав близько 12 тис тон на суму більше сотні мільйонів євро, пише censor.net.

Ілюстративне фото

Хочу дати декілька рекомендацій на основі власного досвіду, що потрібно врахувати, якщо ви хочете стати помітним гравцем на світовому ринку.

Першими вкладайте кошти у свій продукт та інновації, не чекайте, поки вам за це заплатять

Щороку наша компанія інвестує сотні тисяч євро у нові розробки та продукти. Робимо ми це самі, щоб бути конкурентними, а не після того, як хтось з клієнтів про це попросить чи заплатить.

Наприклад, у світі є запит на відновлювані джерела енергії. Ми слідкуємо за трендами і намагаємося проаналізувати, що користуватиметься попитом через два, три або п’ять років. Бачимо можливості у проектах з використанням водню. Вкладаємо ресурси у розробку продукту для таких проектів і на виході отримуємо замовлення на поставку труб для легких вантажівок на водневому паливі.

Саме в такій послідовності, а не навпаки. Ми не чекали, поки хтось з клієнтів до нас прийде, запропонує гроші і скаже: зробіть нові види труб.

Чи всі наші розробки мають успіх? Звісно, ні. Як в кожному внутрішньому стартапі, частина ідей не злітає. До цього теж варто бути готовим.

Не майте страху йти на світовий ринок

В багатьох є внутрішній страх, що ми не можемо конкурувати на рівних з кращими у світі.

Викиньте це з голови. В Німеччині, Великобританії, США та інших країнах працюють такі ж люди, як і ми. З ними можна змагатися і перемагати. Більше того, ми звикли до змін навколо, бо за останні 30 років пережили крах імперії, дві революції, декілька фінансових криз, пандемію, а тепер переживаємо повномасштабну війну.

Це змушує українців бути більш гнучкими і креативними. Ми не розуміємо, що таке стабільність, зате добре знаємо — щоб вижити, треба швидко діяти.

Серед іншого, це ще й гарна риса для інновацій і стимулює запровадження нових розробок.

Звертайте увагу на екологію

Мова йде про екологію у прямому та переносному сенсі. У прямому — бо все більше і більше клієнтів цікавляться як та з чого ви виробляєте свою продукцію, як впливаєте на навколишній світ. У переносному — провідні світові компанії дбають про свою репутацію, тож не хочуть мати справу з токсичними організаціями, у яких проблеми з відкритістю або якісь гучні скандали.

Це означає, що не все вимірюється грошима. Навіть якщо ви запропонуєте низьку ціну, але матимете негативний шлейф з минулого, або порушуєте екологічні норми, вам відмовлять.

Будьте стабільними та прогнозованими постачальниками, проактивно комунікуйте з клієнтами
Недостатньо зробити одну хорошу поставку, щоб закріпитися на ринку. Потрібна, як то кажуть, кучність пострілів. Щоб завоювати репутацію, необхідно робити вчасні поставки товарів стабільної якості протягом тривалого часу.

Якщо раптом один раз «вдарите в штангу», можете зруйнувати всю історію стосунків і не отримати нових замовлень в майбутньому.

Ми дуже багато уваги приділяємо комунікації з клієнтами. Розповідаємо, на якому етапі перебуває виконання замовлення, що робимо, щоб клієнт отримав вчасно товар, яка загалом ситуація в Україні та нашому регіоні.

Це дуже цінується замовниками і допомагає отримувати контракти навіть в таких складних умовах, як зараз.

Не бійтеся, що хтось вкраде ваші таємниці і нові розробки

Українські компанії звикли тримати важливу інформацію у таємниці і неохоче діляться нею з клієнтами. У нас багато власних розробок і патентів на них. Наприклад, права на вид безшовних нержавіючих труб зі зміцненого матеріалу і зменшеною вагою, названі на честь нашого розробника Андрія Балєва. Але ще не було випадків, щоб ця чи інша інформація потрапляла у треті руки через когось з клієнтів.

Зазвичай підписується договір про нерозголошення і компанії-контрагенти їх виконують. Тож не бійтеся довіряти своїм клієнтам.

Як і не бійтеся виходити на світовий ринок. Будьте амбіційними та наполегливими, і у вас все вийде.

Читайте також на Newssky «Хустська єпархія УПЦ (МП) прославляє патріарха РПЦ Кіріла Гундяєва, а Мукачівська засуджує» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».

Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: