Українські піарники та розробники створили Telegram-бот Journochat, що допоможе журналістам знайти спікерів та згенерувати статті

29.06.2023 0 By Writer.NS

Українські піарники створили Тelegram-бот для іноземних і вітчизняних журналістів, де представники ЗМІ можу поставити питання фахівцям, знайти експерта або коментар для редакційної роботи. Ось як працює сервіс, пише dev.ua.

Ілюстративне фото

Як зазначають розробники чат-бота, комунікація є абсолютно прозорою й виключає ефект «чорної скриньки» та підігравання медіа, компаніям чи ChatGPT.

З технічної точки зору в бота є зареєстроване ім’я — Journochat. Запустити бот і потестити його можна за посиланням або через пошук у Telegram @journochat_bot.

Після запуску бота потрібно пройти реєстрацію, заповнити анкетні дані й очікувати підтвердження доступу (тобто довести, що ви — людина). Далі експерту можна надсилати свої текстові, фото-, відеоповідомлення або пресрелізи безпосередньо у відповідь на запит журналіста.

Є й деякі недоліки й обмеження:

  • Налаштування зроблені так, що подати інформацію журналісту можна протягом 48 годин.
  • Бот не зможе ввімкнути «тихий режим» після 22:00 автоматично.

Але він уміє дякувати за активну участь, надає експертам деякі поради, як подати матеріал журналісту, робить розсилку за категоріями, за темами та веде облік скарг на контент серед користувачів. Якщо журналіст звернеться із запитом до експерта, чат-бот транслює такий запит користувачам і запропонує їм узяти участь у підготовці матеріалу. Цим розробники пояснюють, що бот може давати можливість брати участь у відповідях одразу декільком людям — на відміну від ботів, таких як ChatGPT, які зосереджені на розмовах віч-на-віч. Колеги з редакції також можуть відзначати одне одного для роз’яснень або дій.

Також Journochat може допомогти з аналітичними матеріалами від експертів, порадами про безпеку, скласти теми та графік інтерв’ю, залучити до співпраці молодшу аудиторію 20–25 років тощо.

Користування таким сервісом безплатне. З модерацією допомагатиме експертка з комунікаційної стратегії та тактики, маркетолог Олександра Стельмахова, яка фокусується на супроводженні комунікацій під час запуску нових брендів, розширення ринкової частки та розвитку експертного бренда керівників і топменеджерів українських компаній у медіапросторі. Очолив програмну частину розробник Михайло Кафка.

Читайте також на Newssky «Президент Литви Науседа приїхав у Київ» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».

Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.

 


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: