Українські креативники «самозванцями» зайшли на концертний ринок

06.01.2024 0 By Writer.NS

Brain Tank відомі як креативна агенція маркетингових комунікацій. Але сьогодні разом з Ant Hill, власною івент-агенцію всередині групи, Brain Tank анонсували старт нового спільного напрямку в бізнесі — продюсерства, пише marketer.ua.

Ілюстративне фото

Команда оголосила себе «самозванцями» на концертному ринку країни та розповіла про перших підопічних, а саме рок-гурт Green Grey. Навіщо це все? Запитали у новоспечених продюсерів.

«Скажу відверто — це виклик для нас. Ми з партнерами зібрались і подумали, що коли ще, як не в епоху декадансу, заходити в новий бізнес. Так і є — ми на концертному ринку повні самозванці, ми не знаємо його правил. І це — жирний плюс. Адже ми дуже добре знаємо правила, за якими грають на звичних для нас ринках — івенту, маркетингу та реклами. Тож план наступний — йти на новий для себе ринок, але зі своїми правилами. Ми теж не знаємо, чим це все закінчиться, але розвивається дуже швидко» — Євгеній Миронюк, директор зі стратегії Brain Tank.

У якості так званого «інструменту» для входу на ринок команда обрала рок-гурт Green Grey. Продюсери пояснюють, що саме в цьому і є виклик:

«Дивіться. Ми розуміємо складність підопічного для старту нашого продюсерського напрямку. Дорослі музиканти, зі складним бекграундом, що потребують оновлення та перезапуску. При цьому вони круті, Green Grey завжди були в авангарді і досягли світового успіху вже тоді, коли соцмереж та ютубів навіть не існувало. Пфф, перша в країні статуетка MTV Music Awards. Ось ми і вирішили розпочинати цей продюсерський шлях саме з ними. Це ж виклик, а ми любимо виклики» — Олексій Куліков, директор Ant Hill event agency.

За півроку плідної співпраці було зроблено наступне: продюсери змахнули з музикантів пил, проаналізували бекграунд, перезібрали сенси, поставили нові цілі, запустили процес репетицій, російськомовна творчість гурту стала україномовною, був відновлений професійний зв’язок з аудиторією, отже ожилі соцмережі, наприклад, тік-ток Дизеля (Андрія Яценко) піднявся із 200 до більш ніж 20 000 підписників. На початку грудня Green Grey презентували новий сингл «Друже» та з’їздили в тур українськими містами, навіть, завітали у Львів. Зараз йде робота над пост продакшеном кліпу «Друже», режисером до якого виступив Андрій Франчук, креативний директор Brain Tank. Що ж, непогано. Слідкуємо за «самозванцями» далі.

Читайте також на Newssky «Україна вже випустила зброї та техніки втричі більше, ніж торік» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».

Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: