Українець створив застосунок, яким уже скористалися понад 1 млн водіїв із 18 країн Європи

16.01.2024 0 By Writer.NS

Vignette ID — застосунок для оплатити проїзду платними дорогами в Європі. dev.ua поспілкувався із засновником Павлом Воронюком про досягнення за два роки існування Vignette ID, конкуренцію, український ринок, і, звісно, про плани, пише dev.ua.

Ілюстративне фото

Vignette ID

Це перший застосунок для оплати доріг у європейських країнах, який дає змогу купити віньєтку для кількох автомобілів і країн одночасно. Розроблений для того, щоб допомогти водію орієнтуватися в складностях оплати доріг, що дає змогу оплатити дорожні збори, віньєтки та тунелі одночасно.

Застосунок Vignette ID створив українець Павло Воронюк, який уже 12 років проживає у Словенії. Саме в цій країні розробку запустили в січні 2022 року. Більшу частину роботи Павло виконував сам: Front-End, проєктування UX/UI, запуск рекламних кампаній у Google Ads. Єдиного, кого він долучив до роботи ще — Back-End розробника. Зараз у команді 4 розробники, SMM-спеціаліст і підрядники з контекстної реклами й продакшену.

З моменту запуску пройшло два роки. Зараз застосунком користуються водії з 18 країн і можуть внести оплату у 8 країнах Європи: Словенії, Австрії, Угорщини, Словаччини, Чехії, Болгарії, Румунії та Швейцарії. Останні три додали торік.

Vignette ID в Україні

Станом на січень 2024 року Vignette ID скористалися понад 1 млн людей, які здійснили понад 2,2 млн оплат. Українські користувачі приблизно на 7 сходинці — це понад 50 000 людей.

«Ми не робили поки великого маркетингу, тільки розпочинаємо, — говорить про український ринок засновник Vignette ID. — У партнерах в Україні поки greentravel.ua, також домовляємося з двома великими компаніями, про які поки розголошувати не можу».

Переваги застосунку

Одна з переваг Vignette ID — прямий доступ до національних провайдерів. «Ми не працюємо через посередників, — зазначив у розмові Павло Воронюк. — У Польщі наш партнер Skycash, у Хорватії — AirCash, у Румунії — Tollster. Також в Австрії плануємо вийти на понад 2500 офлайн-точок до середини 2024 року. Крім того, у європейських країнах маємо декілька невеликих рентакар-компаній».

Також серед переваг: доступний 14 мовами, можна одним платежем купити 2–3 або навіть 8 країн, відділ підтримки 24/7.

Конкуренція

Про конкуренцію Павло Воронюк сказав: «Наша конкурентна перевага — ми були перші на ринку. В інших країнах поки конкуренція для нас не помітна, тому що ніша достатньо велика. Autopay, напевне, єдині, які могли б скласти конкуренцію в Європі в загальному, але в них поки 4 чи 5 країн».

Плани

«Плани глобальні: є декілька кілер-фіч, про які також поки не можу розказати, але вони кратно збільшать наших користувачів і ми вийдемо на декілька нових платформ», — поділився Павло Воронюк.

Також починають розглядати напрям залучення інвестицій, раніше цього не робили. Розширюють B2B-партнерів і планують вихід на ринки інших країн, у яких система відрізняється від віньєток.

«І будемо більше працювати в бік маркетингу, тому що вже зараз користувачі приходять більше за рекомендаціями, а з правильним маркетингом цю кількість зможемо збільшити», — додав Воронюк.

Читайте також на Newssky «Чого чекати українському ринку інвестицій у 2024 році – прогнози експертів» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».

Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: