Спільно з відомим брендом українці створили дитячий візок з доповненою реальністю
03.02.2022Українські креативщики з AR студії FFFACE.ME спільно з брендом Anex створили перший у світі дитячий візок з доповненою реальністю, пише dev.ua.
Малював креативи британський художник Mr Woody Woods. Air-X Woo допомагає дітям активно досліджувати ілюстрації на візочку та взаємодіяти з ними під час подорожі за допомогою AR.
Таким чином доповнена реальність перетворює звичайний візок у велику іграшку або космічний корабель, який можна вивчати разом з батьками.
Air-X Woo має акцентний дизайн, а Instagram фільтр від FFFACE.ME допомагає оживити принт з інопланетянами в доповненій реальності.
Так в Air-X Woo три живих прибульці здатні робити сальто, зависати в повітрі, рухатися і підморгувати. До того ж їх можна легко посадити на долоню або повернути назад в ілюстрацію.
Виробники відзначають, що це перший «оживаючий» AR-візок на ринку.
«Air-X Woo — це прогулянковий візок для дітей до 3-4 років, які вже можуть активно взаємодіяти зі світом і для яких цікаво все навколо. Так, AR дає додатковий рівень сприйняття, завдяки чому дитина може досліджувати інопланетян і розвивати власну уяву під час прогулянки», — коментують в Anex.
Довідка
Anex — міжнародний бренд дитячих візків та аксесуарів, місія якого — робити батьківство крутим.
FFFACE.ME — українська студія, що створює Instagram/Snapchat/TikTok-фільтри та комунікаційні проєкти з доповненою реальністю та віртуальних інфлюенсерів для міжнародних клієнтів по всьому світу.
Mr Woody Woods — ілюстратор і артдиректор з Манчестера. Співпрацював з Dr. Martens, BBC, Marks and Spencer, Next.