Мережа супермаркетів Сільпо купила сервіс доставки овочів та фруктів OVO
23.02.2024 0 By Writer.NSСтало відомо, що мережа супермаркетів «Сільпо» з Fozzy Group придбала сервіс доставки овочів та фруктів OVO, який опинився на межі закриття, пише inventure.com.ua.
Гравці ринку припускають, що вартість угоди близька до собівартості компанії, тобто обсягу інвестицій у сайт та брендинг, а це приблизно $500 тис.
Стартап OVO був запущений у 2020 році, але з початком повномасштабної війни він опинився на межі виживання. Однак той потенціал, який залишився у сервісу «Сільпо», може використовувати для покращення свого асортименту та позиціонування в категорії свіжих продуктів.
На думку аналітиків, це поглинання може стати ідеальним майданчиком для тестів та покращень у галузі доставки, особливо у категорії свіжих овочів та фруктів.
«Сільпо» також могла придбати стартап заради команди, заточеної під доставку їжі та може швидко показувати результат.
Читайте також на Newssky «ЄС виділить €75 млн на гуманітарні проєкти в Україні» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».
Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.