Мережа супермаркетів Сільпо купила сервіс доставки овочів та фруктів OVO

23.02.2024 0 By Writer.NS

Стало відомо, що мережа супермаркетів «Сільпо» з Fozzy Group придбала сервіс доставки овочів та фруктів OVO, який опинився на межі закриття, пише inventure.com.ua.

Ілюстративне фото

Гравці ринку припускають, що вартість угоди близька до собівартості компанії, тобто обсягу інвестицій у сайт та брендинг, а це приблизно $500 тис.

Стартап OVO був запущений у 2020 році, але з початком повномасштабної війни він опинився на межі виживання. Однак той потенціал, який залишився у сервісу «Сільпо», може використовувати для покращення свого асортименту та позиціонування в категорії свіжих продуктів.

На думку аналітиків, це поглинання може стати ідеальним майданчиком для тестів та покращень у галузі доставки, особливо у категорії свіжих овочів та фруктів.

«Сільпо» також могла придбати стартап заради команди, заточеної під доставку їжі та може швидко показувати результат.

Читайте також на Newssky «ЄС виділить €75 млн на гуманітарні проєкти в Україні» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».

Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: