Китай де-факто приєднався до «авіаційних» санкцій

01.03.2023 0 By NS.Writer

Міністерство транспорту РФ вважає, що через фактичне приєднання Китаю до «авіаційних» санкцій перевезення між Росією та Піднебесною можуть у 2023 році скоротитися порівняно з 2019 на 60-70%. Про це йдеться у листі заступника голови Мінтрансу РФ Валентина Іванова главі «Опори Росії» Олександру Калініну, пише censor.net з посиланням на Укрінформ.

Літак «Аерофлот»

Пекін відмовляється давати гарантії, що не накладатиме арешт на літаки на вимогу третіх країн у рамках західних санкцій, пояснює Мінтранс.

Китай входив до десятки найпопулярніших напрямків для російських авіакомпаній, навіть коли їм було відкрито польоти до Європи. Тепер, коли західні країни закрили свій повітряний простір для російських перевізників, різко можуть скоротитися і польоти до КНР.

У 2019 році на рейсах між Китаєм та РФ російські авіакомпанії перевозили близько 3 млн осіб. У 2023 році їх кількість може впасти до 0,9-1,2 млн, прогнозує Іванов у листі.

Крім того, що Китай не дає Росії гарантії, він ще й відмовляється пускати у свій повітряний простір літаки з подвійною реєстрацією, додав Іванов.

Своєю чергою президент Асоціації експлуатантів повітряного транспорту (АЕВТ) Володимир Тасун пояснював, що через це приблизно половина літаків, які є у розпорядженні російських авіакомпаній, не можуть здійснювати рейси до Китаю. За його словами, йдеться про більш ніж 480 літаків, які зареєстровані на Бермудах і в Ірландії та не були повернуті власникам після введення санкцій. Ці лайнери примусово зареєстрували в Росії, тому вони мають подвійну реєстрацію.

Читайте також на Newssky «Україна заручилась підтримкою першої країни Латинської Америки у створенні Спецтрибуналу» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».

Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: