Більше половини українців користуються електронними послугами
30.01.2022Кількість українців, що користувалися державними електронними послугами впродовж року, зросла з 53% до 60%, пише biz.censor.net.
Про це свідчать дані соціологічного опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології у вересні, повідомляє пресслужба міністерства цифрової трансформації.
«Таким чином, 3 з 5 українців мали досвід користування електронними послугами протягом року. Найбільше українці користуються мобільним застосунком чи порталом „Дія“. Цей показник зріс на 17% — з 13% у 2020 році до 30% у 2021-му», — йдеться у повідомленні.
Популярні послуги:
– ті, що стосуються авто (15%);
– отримання паспортів та інші послуги Державної міграційної служби (14%);
– отримання субсидій (13%);
– пенсійного забезпечення (11,5%);
– приватного підприємництва (11%);
– оподаткування (10,5%);
– отримання інформації з державних реєстрів (10%).
Зазначається, що найбільше держпослугами онлайн користувалися люди молодшого віку, жителі великих населених пунктів та ті, що мають вищу освіту. 80% респондентів від 18 до 29 років користувалися принаймні однією послугою, тоді коли серед людей віком 70+ років цей показник становить лише 32%.
Основні причини, чому деякі респонденти не користувалися електронними державними послугами цього року, — відсутність потреби (62%), брак цифрових навичок (22%) і відсутність пристрою з виходом в інтернет (17%). Ці причини не змінилися в порівнянні з 2020 роком.
Нагадаємо, з 22 січня фізичні особи-підприємці 1,2 та 3 групи можуть подати річну декларацію у застосунку «Дія».