9 речей, які допоможуть вашому стартапу зростати

Чи знаєте Ви, що перший бізнес-інкубатор відкрився у США в 1959 році?

9 речей для зростання стартапуТепер подивіться вперед — на сьогодні є більше 7000 інкубаторів по всьому світу (в тому числі Пола Грема Y Combinator). Протягом багатьох десятиліть, вони допомагають стартапам всім, від технологічного навчання, розробці модулів, отримання знань від консультантів, створення мереж, офісних приміщень і отримання стартового капіталу.

Було також визначено, що «виживання інкубованих фірм може бути більш ніж в три рази вищим, ніж не інкубованих фірм».

Але що відбувається після того, як ви створили проект через інкубатор? Пам'ятайте, що 90 відсотків стартапів не виживають, тому тут дев'ять речей, які допоможуть вам знизити ці ризики і розвивати свій бізнес.

1. Оберайте мудро

Давайте почнемо з самого початку, щоб переконатися, що ви обрали свій інкубатор з розумом. Підприємець рекомендує поставити такі питання при виборі, або для прийняття рішення, якщо вам потрібен інкубатор:

  • Що можете зробити ви і що повинні робити інші?
  • Вам необхідна допомога фахівця?
  • Чи є їх поточні стартапи на вашій довжині хвилі?
  • Скільки ви готові витратити?
  • Що ще ви шукаєте?

2. Переконайтеся, що ваш бізнес може руйнувати, може бути заміною або доповненням

Кенделл Уотерс, генеральний директор компанії Reach Ventures в Клівленді, говорить, що «більшість інкубаторів культивують цілий розсадник стартапів, які мертві після народження». Це тому, що інкубатори піддаються на «інтуіцію» замість того, щоб зрозуміти чи є насправді бізнес стійким.

«Якщо ви збираєтеся на ринок, і ви не мають фундаментального способу зрушити, можливо замінити або доповнити існуючі інновації достатньо для поведінки клієнта, щоб її змінити, ви витрачаєте час», говорить Уотерс.

3. Поширюйте ваше ім'я та отримайте відомість

Найбільш ефективним способом в поширенні вашого імені є контент маркетинг. Чи є це частими повідомленням у блог, відео, графіка або електронні книги, створення якісного контенту може допомогти стратапу отримати обертів, виробляючи трохи шуму — навіть якщо ви в даний час не продаєте продукт.

4. Тримайте його «під нахилом»

Просто тому, що ви закінчили з акселератором, не означає, що ви можете діяти як великі компанії. Бубба Пейдж, засновник Outro, рефферальної платформи автоматизації для B2B-компаній, пройшов через прискорювач TechStars Boulder в 2014 р. Він каже:

У прискорювачі, ви будете навчатися, як ефективно працювати швидше і більше, ніж ви коли-небудь працювали раніше. Пам'ятайте, що «нахил» , прискорення, яке зберігається у вашій розробці програмного забезпечення, маркетингу, подорожі і всюди де ви можете перебувати, дасть вам більше злітно-посадкової смуги, щоб довести вашу ідею.

Скористайтеся перевагими, які надають прискорювачі, деякі надають безкоштовні кредити для веб-хостингу або веб-служб, юридичну допомогу і тони програмного забезпечення, пакети «стартера» від провідних брендів з усього світу. Ці пільги допоможуть вам зменшити ваші витрати до мінімуму, в той час як ви знайдете ринок збуту під час і після програми. Не масштабуйте передчасно, інакше ви будете спалювати готівкові гроші  дуже швидко і не будете мати достатньо часу, щоб досягти беззбитковості або вашого наступного етапу фінансування.

5. Мережа, мережа, мережа

Незважаючи на всі зв'язки, які ви можете створити через соціальні медіа або ведення блогу, ніщо не зрівняється з виходом із офісу і органіації мережі особисто.

Поміркуйте про людей, з якими ви хочете зустрітися і де ви можете зустрітися з ними. Чи будуть вони на майбутнійю події в індустрії? Ви можете запланувати бізнес-ланч з ними? Ви маєте запропонувати їм щось цінне, наприклад, рекомендації щодо вдосконалення їх бізнесу або цікаву статтю, яку вони могли б знайти інформативною.

З мого досвіду, це набагато ефективніше, ніж просто роздавати візитні картки. Ви інтроверт? Якщо так, то ось декілька порад мережі, які можуть бути корисні.

6. Фокусуйтесь на придбанні нових клієнтів, а не тільки фінансуванні

Шрамана Мітра говорить в Harvard Business Review: "Більшість інкубаторів використовують фінансування як метрику успіху, яка є дещо некоректним критерієм. Більше 99 відсотків компаній повинні працювати як органічно вирощені, самодостатні компанії - покращені без зовнішнього фінансування. «Мітра додає: „Для них мета полягає в тому, щоб домогтися підтримання клієнтами, а не фінансування ... Проте, якщо інкубатор використовує фінансування в якості метрики успіху, він буде намагатися змусити недосвідчених підприємців займатися непотрібним фінансуванням з навколо. І як правило, вони не досягнуть успіху“.

Замість цього, продовжуйте залучення клієнтів через контент маркетинг, мережі і, найголовніше, говоріть із вашими потенційним клієнтам щоразу, коли у вас є шанс. Дізнайтеся, як ви можете допомогти їм, обговоривши їх бажання, потреби, больові точки, страхи, заперечення і цілі.

7. Знайдіть наставників

Є шанс, що після того, як ви створили проект через інкубатор, ви більше не матимите наставника. Але, як каже Джордж Діб у Forbes: »Наставники або бізнес-тренери є одним з найбільш цінних ресурсів, які підприємець повинен підключати".

Діб далі пропонує «шукати наставників, які є експертами у вашому конкретного розміру бізнесі, вашій конкретній галузі або конкретному бізнес-завданні (наприклад, маркетингове рішення проти технологічного рішення) в залежності від конкретного випадку".

8. Забезпечити фінансування після «програми»

Пітер Релан це чудово пояснює на TechCrunch: «Під час програми інкубатора або демонстраційний день, стартапи можуть очікувати потік фінансування. Однак після цього початкового етапу, я бачу дуже багато компаній боротися за продовження припливу коштів».

На щастя, є ще способи для вас, щоб забезпечити фінансування для ваших стартапів. Приклади включають в себе:

  • Отримання кредиту від банку або кредитної лінії на карту.
  • Торгова акція або послуги з допомоги.
  • Пошук клієнтів та партнерів, які будуть купувати ваш продукт або послугу заздалегідь.
  • Запуск краудфайдингової кампанії.
  • Пошук бізнес-гранту.
  • Запозичення грошей у друзів або сім'ї.
  • Самоналаштування свого стартапу на власний розсуд.

9. Майте правильні інструменти і ресурси

Просто тому, що у вас більше не має інструментів або ресурсів, які були запропоновані у вашій інкубаторній програмі не означає, що ви не маєте доступ до додаткових інструментів і ресурсів. Насправді, існують сотні, якщо не тисячі, інструментів і ресурсів, починаючи від аналітики до Wireframing і макетів, які у вас під рукою.

Відмінною відправною точкою буде «Від А до Я: 200 Основних ресурсів для підприємців будуючих бізнес».

Це до зростання Вашого бізнесу!

За матеріалами: mashable.com

,

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

UkrNET - поисково-информационный ресурс