В Мінреінтеграції дали вказівку, як отримати картку платника податків, перебуваючи за кордоном

02.03.2023 0 By NS.Writer

Перебуваючи за кордоном, чимало українців стикається з проблемою відновлення документів. В Мінреінтеграції розповіли, як можна отримати картку платника податків, перебуваючи поза межами України, пише minfin.com.ua.

Ілюстративне фото

Які документи потрібні

  • Заповнена заява за формою № 5ДР;
  • Копія паспорта з чітким зображенням документа.

Де можна отримати картку платника податків

  • особисто у закордонній дипломатичній установі України;
  • за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);
  • через представника в українській податковій.

Для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи:

  • довіреність,
  • документ, що посвідчує особу представника,
  • копію документа, що посвідчує особу довірителя.

Читайте також на Newssky «„Хмари“, штучний інтелект — основні тренди автоматизації бізнесу» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».

Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: