В Мінреінтеграції дали вказівку, як отримати картку платника податків, перебуваючи за кордоном
02.03.2023Перебуваючи за кордоном, чимало українців стикається з проблемою відновлення документів. В Мінреінтеграції розповіли, як можна отримати картку платника податків, перебуваючи поза межами України, пише minfin.com.ua.
Які документи потрібні
- Заповнена заява за формою № 5ДР;
- Копія паспорта з чітким зображенням документа.
Де можна отримати картку платника податків
- особисто у закордонній дипломатичній установі України;
- за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);
- через представника в українській податковій.
Для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи:
- довіреність,
- документ, що посвідчує особу представника,
- копію документа, що посвідчує особу довірителя.
Читайте також на Newssky «„Хмари“, штучний інтелект — основні тренди автоматизації бізнесу» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».
Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.