Київські винахідники збирають для військових багі «Дракаріс», які називають «автівкою Франкенштейна»

11.05.2023 0 By NS.Writer

29-річний інженер-механік, кримський татарин і колишній медик, Муса збирає для українських захисників автівки, які можуть швидко переміщатись бездоріжжям і перевозити поранених, повідомляє «Свідок», пише dev.ua.

Ілюстративне фото

Відео тест-драйву багі «Дракаріс» виклав Сергій Волощенко на своєму YouTube-каналі.

Залізний «Дракон»

За словами Муса, на які посилається Сергій Волощенко, свою автівку інженер назвав «Дракаріс», що означає «драконівське полум’я» у знаменитому серіалі «Гра престолів».

«У фільмі був дракон, який палив орків, і ми вирішили, що в нас теж буде такий „Дракаріс“, і ми повернемо Крим і всі наші окуповані території», — говорить Муса.

Дракона багі для механіка нагадує не лише зеленим кольором, а й «хвостом», а фактично — додатковим багажником, який розкладається та дає змогу перевозити поранених.

Про розробку

Інженер-механік зазначає, що на фронті такі машини «живуть» зазвичай 2–3 тижні й ремонтувати транспорт потрібно якомога швидше. А в конструкції враховують усі зауваження та побажання, які механікам дають як фідбек військові.

Муса розповів, що використовує для багі-двигуни від старих автомобілів, надійні, витривалі, з мінімумом електроніки та невибагливі до пального.

Крім того, механіки використовують труби та займаються зварюванням.

«Цим я займаюсь цілодобово, бо я кримський татарин, хочу повернутись додому та зустрітись зі своєю родиною», — говорить механік.

Процес збирання, за словами винахідників, уже налагоджений. Виробництво одного багі триває від 10 до 14 днів.

Що всередині

Багі має заднє розташування мотора та задній привод, дугоподібну підвіску на А-подібних важелях, власної розробки механіка, а каркас зварений із квадратних труб.

Конструкція не лише дуже надійна, а й має правильно розподілену масу та правильному завантаженню осей: акумулятори винесено наперед, а сам двигун зміщено максимально в колісну базу. Відстань між передніми та задніми колесами відрізняється, це дає додаткову перевагу в місцях глибоких колій.

«Так, машина дуже слухняна та цікаво керується на слизьких покриттях», — зазначає Сергій.

Автівка вміщає 4 людини екіпажу та місце для евакуації 300-х. За словами конструктора, концепт багі передбачає насамперед достатню кількість горизонтальних площин і призначена, щоб евакуювати поранених.

Задні площини використовують як місця для сидіння, дах — як багажник, а на перед також можна було щось вантажити.

Крім того, механіки роблять силові крила та підніжки, на які можна також стати. На задніх колесах стоїть підвіска з Audi, а на передніх — пружини з Mercedes.

Сидіння в багі по типу ковшів, із боковою підтримкою, мʼякі та амортизовані.

А за допомогою спеціального пристрою водій має можливість підкачати бензин вручну, якщо бензопомпа перестане працювати.

Додаткова банка, встановлена до вихлопної системи від Volkswagen, робить автівку дуже тихою та не обмежує потужність двигуна. Кожен багі розробники маркують власним QR-кодом, за яким можна дізнатись повний список використаних у ньому запчастин.

Встановлений у салоні вентилятор використовується для обігріву салону, забираючи тепло з радіатора, і цього вистачає, навіть на особливі вікна автівки.

Пластикові вікна та наявність плівки захищають водія та пасажирів від бруду та вітру.

Під час тест-драйву Сергій зазначив, що з потужністю багі не має ніяких проблем, а ось для повороту кермом потрібні «чоловічі» зусилля, бо він без гідропосилювача.

Технічні характеристики:

  • колісна база від переднього до заднього колеса 2,2 м;
  • кліренс 45 см;
  • загальна вага 650 кг;
  • повністю незалежна підвіска;
  • бензиновий двигун від Audi 1,8-літровий.

Читайте також на Newssky «Український лоукостер SkyUp виходить на ринок ЄС» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».

Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: