Creative States веде переговори про вихід на ринок Польщі та планує нові локації в Києві

03.02.2023 0 By NS.Writer

«Ведемо перемовини з кількома лендлордами у Польщі. Хоч як дивно звучить, зараз золотий час для виходу на міжнародні ринки. Якщо українські компанії можуть продертися крізь шар правил та умов, вони можуть стати лідерами ринку. Наша адаптивність та самоіронія — це те, чого немає у європейців», — сказав він в інтерв’ю LIGA.net, пише dev.ua.

Ілля Кенігштейн (Фото: Валентина Поліщук/LIGA.net)

За словами Кенігштейна, Польща дуже випередила Україну за розвитком міського середовища, але там теж є велика різниця між столицею та іншими містами. «Варшава — круте місто, ментально дуже близьке місто українцям», — зазначив він, відповідаючи на питання, чи буде компанія обладнувати локацію у польскій столиці.

Також засновник Creative States розповів, що визначитися із датами відкриття польської локації планує протягом січня-лютого.

«Я сподіваюсь, у Варшаві ми зможемо гідно представити не тільки Creative States, але передусім сучасну Україну, з усім тим, крізь що ми проходимо. — На кожній локації у вас окремий концепт: атмосфера Нью-Йорка, Лос-Анджелеса тощо», — каже Кенігштейн.

На новій локації компанія хоче інтегрувати українську культуру, але без пасторальної шароварщини. «Ми хочемо представити локацію, як Creative States of Ukraine. Це мій обов’язок як українського підприємця. Дизайн ще не розробляли, але це буде цікаво. Його ми будемо тестувати з українцями, аудиторією резидентів, щоб розуміти, чи гідно представлятимемо країну. Також будемо використовувати українські рішення щодо дизайну, матеріалів, зокрема дерева», — розповів підприємець.

Кенігштейн зазначив, що вартість такого закордонного проєкту стартує від 3 млн євро. «Це фітаут і запуск, звідси все тільки починається. В Європі ціни за фітаут квадратного метра стартують від 1000 євро. Говорити про локацію менше, ніж 3000 кв. м, не має сенсу», — каже він.

На переконання бізнесмена, в Польщі проєкт окупається вдвічі довше, ніж в Україні. «Якщо в Україні для нас стандарт — три-п’ять років, то там все лише починається від шести років. Ціни на ремонт у Польщі одразу вдвічі вищі, ніж тут. Умови з лендлордами — уп’ятеро жорсткіші. Рівень конкуренції — у 100 разів вище. Багато чого, що у нас вважається преміальним, там є нормою, і навпаки. Але на ринок треба виходити з дійсно унікальним продуктом, а не „понтами“», — каже Кенігштейн.

У Варшаві, за словами підприємця, величезна конкуренція: приблизно 100 коворкінгів і 30 гравців. Головним чином конкурентами будуть WeWork, MySpace, AdgarGroup.

Окрім того, Creative States розвиватиметься і в Києві. «Є ще кілька ідей, але не хочемо розпилятися. Я незмінно хочу відкриватися і в Харкові, будемо рости по Києву. Працюємо над проєктом нової локації в історичному центрі столиці, де хочемо відтворити той унікальний старовинний Київ із листівок. Сподіваюся, уже скоро анонсуємо деталі. Взагалі думаємо відкрити мінілокацію на залізничному вокзалі в Києві, зробити там лаунж від Creative States. Зараз думаю про це, чому б ні?!», — каже він.

Читайте також на Newssky «В „Дії“ зможуть подавати заяви про допомогу сім’ї з дітьми» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».

Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: