Звіт Tinuiti про рекламний бойкот Facebook: 2020

12.08.2020 0 Редакция Steelgrey
  • Новий звіт рекламного агентства Tinuiti проаналізував, як рекламодавці виділяли свої кошти під час липневого рекламного бойкоту Facebook.

  • Було виявлено, що 40% рекламодавців витрачали гроші на платний пошук, якGoogle, а 24% вкладали їх у інші соціальні платформи, такі як Pinterest і Snap.

  • Із рекламодавців, які призупинили свої витрати на Facebook у липні, 76% повторно активували їх у серпні, а 24% не використовували платформу, повідомляє businessinsider.

Марк Цукерберг

Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг, фото Дрю Ангерер / Getty Images

 

У липні більше 1000 компаній бойкотували Facebook через побоювання з приводу політики модерації контенту платформи.

Багато з учасників бойкоту – це такі бренди, як Starbucks і Unilever, які використовують рекламу для формування споживчих настроїв, хочі дрібні рекламодавці Facebook, як правило, залишалися на місці.

У новому звіті рекламного агентства Tinuiti, яке витрачає понад 1,5 мільярда доларів на рекламу, в основному на ефективний маркетинг, на таких платформах, як Facebook, Google і Amazon, проаналізовано вплив бойкоту і напрямок перерозподілу доларів.

Tinuiti з’ясували, що тільки 26% її клієнтів брали участь у бойкоті, у той час як 36% не зупиняли кампанії Facebook в липні. Ще 64% клієнтів просто призупинили витрати Facebook 7 липня у зв’язку з Blackout Day, коли людей заохочували витрачати тільки на підприємства, що належать чорним.

Із рекламодавців, які призупинили свої витрати на Facebook в липні, 76% повторно активували їх у серпні, а 24% не використовували платформу.

Рекламодавці перевели рекламні витрати з Facebook у Google

Tinuiti також проаналізували як рекламодавці перерозподіляли свої рекламні кошти у Facebook.

Близько 40% рекламодавців, які призупинили свої кампанії у Facebook в липні, використовували ці гроші для покупки пошукових оголошень на таких платформах, як Google, а ще 24% витратили більше на інші соціальні платформи, особливо Snap і Pinterest. Ще 24% рекламодавців збільшили витрати на медійну рекламу.

І 36% рекламодавців не витрачали свої бюджети з Facebook у інших місцях. Тільки 8% клієнтів Tinuiti заявили, що планують витратити утримані долари через Facebook на кінець цього року.

Ціни на рекламу в Facebook впали у липні

Tinuiti також виявив, що у липні ціни на рекламу в основному додатку Facebook впали на 36%, а в Instagram – на 30% у порівнянні з минулим роком, пославшись на бойкот як на фактор зниження.

Агентство попередило, що Facebook – не єдина платформа, діяльність якої буде піддаватися ретельній перевірці, і закликали клієнтів диверсифікувати свої витрати на платформах.

Замовляйте світлові, світлодіодні вивески і лайтбокси на ceha.com.ua