Знай наших

03.06.2022 0 Редакция NS.Writer

Шведська косметична компанія FOREO наймає українку Ірину Шкіру на посаду менеджера з маркетингу та комунікацій у Португалії.

Ірина Шкіра

У шведській косметичній компанії Foreo з’явився новий менеджер з маркетингу та комунікацій. Ірина Шкіра, уродженка України, з більш ніж 8-річним професійним досвідом, приєднається до португальської команди Foreo.

Ірина зізнається, що «ідеальне поєднання фантастичних пристроїв, „основних цінностей бренду“ та синхронізація з командою розвитку бренду як у Португалії, так і у всьому світі» викликало у неї інтерес до цієї посади.

Приєднавшись до Foreo, Ірина прагне розкрити індивідуальність бренду «шляхом розповідання історій, які приходять до Foreo від клієнтів, а не навпаки».

Мета цієї нової стратегії та підходу бренду на національному ринку полягає в тому, щоб зробити Foreo більш інклюзивним, представляючи всіх своїх споживачів і розповідаючи їх історії. Інклюзивність, різноманітність та визнання кожного члена команди — це цінності, на яких заснована культура компанії та які бренд має чітко транслювати своїм споживачам.

Маючи більш ніж восьмирічний професійний досвід, Ірина розпочала свою діяльність на ринку Португалії з реалізації українського бренду весільної моди, де протягом п’яти років вона розвивала свою кар’єру в галузі маркетингу та стратегії бренду.

У 2021 році вона приєдналася до технологічного стартапу в галузі програмного забезпечення для управління творчими проектами як керівник відділу стратегії контенту та бренду, де продемонструвала здатність виробити стратегію розвитку і потім реалізувати її.

Освіта

Ірина отримала ступінь у галузі кіберекономіки та управління бізнесом у Київському національному економічному університеті, ступінь магістра грошово-кредитної та фінансової економіки з акцентом на поведінкову економіку в ISEG — Лісабонській школі економіки та менеджменту та два курси з маркетингу моди та мистецтва. Навчалася в Університеті мистецтв Central Saint Martins, Лондон.

«Цей академічний досвід став цінним активом для шведського бренду, який цінує креативність, стратегічне мислення та лідерські якості», — йдеться у повідомленні компанії.

Ексклюзив

ПБ Newssky


Поделиться статьей:

                               

Подписаться на новости:




В тему: