Захворів чотирилапий улюбленець? Швидка ветеринарна допомога від фахівців сервісу веттурботи Optimeal Expert 9100 допоможе розібратися
15.09.2024Уявіть, що пізно ввечері у вихідний святковий день вашому домашньому улюбленцю стало зле, а жодна ветеринарна клініка в зоні доступності не працює, телефони не відповідають і як допомогти улюбленцю, ви не знаєте. Вихід є ― команда бренду Optimeal українського виробника харчування для котів і собак Kormotech спільно з Всеукраїнською гільдією ветеринарів створили зручний безплатний онлайн-сервіс, який дає змогу отримати консультацію ветеринарного лікаря цілодобово з будь-якої точки України. dev.ua протестував сервіс веттурботи Optimeal Expert 9100, тож розповідаємо, як працює швидка ветеринарна допомога, пише dev.ua.
Що таке 9100
Сервіс вет-турботи Optimeal Expert 9100 запрацював у серпні 2021 року за підтримки суперпреміального бренду Optimeal від Kormotech. За три роки діяльності фахівці опрацювали понад пів мільйона звернень петперентів і надали їм консультації.
Цікаво, що частіше за допомогою звертаються власники котів. Станом на липень сервіс надав допомогу 191 780 собакам і 225 740 котам. Незважаючи на те, що сервіс фокусується на наданні експертної консультації власникам котів і собак, на лінію 9100 неодноразово зверталися власники хом’яків, домашніх птахів, ящірок, мавп, черепах тощо.
Ідею створення сервісу запропонував очільник Всеукраїнської гільдії ветеринарів Денис Тищенко. І вже спільно з командою компанії Kormotech і бренд-командою Optimeal цю ідею вдалось утілити в життя. Керівниця напряму роботи з ветеринарами й заводчиками Kormotech Олеся Шморгун курувала роботу над проєктом. Нині допомогу петперентам, чиї улюбленці нездужали, надають лікарі-ветеринари з досвідом надання невідкладної допомоги.
Як працює сервіс вет-турботи 9100
Лікарі ветеринарної медицини залишаються на зв’язку 24/7. Для того, щоб отримати консультацію, петперенту потрібно зробити кілька простих кроків.
- зареєструватися в сервісі через чат-бот у Telegram чи Viber;
- надати інформацію про вид, вік тваринки й останню вакцинацію;
- описати ситуацію, що виникла;
- лікарі поставлять зворотні запитання, щоб точно зрозуміти, в якому стані перебуває тварина і як буде краще їй допомогти;
- лікарі проконсультують щодо наступних кроків і дадуть свої рекомендації;
- якщо лікарі побачать необхідність очного огляду, то запропонують записатися до лікаря й підберуть найбільш вдалу за локацією та наявністю профільних спеціалістів клініку. Прийом у клініці буде вже
- платним згідно з тарифами, що діють.
Важливо розуміти, що під час консультації лікарі сервісу не ставлять діагнозів і не призначають лікування. Також не коментується призначення лікування стороннім лікарем. Так відбувається тому, що це може зробити тільки ветеринарний лікар на очному прийомі.
У випадку нагального звернення лікареві можна просто зателефонувати за коротким номером 9100. Це безплатно для абонентів усіх операторів. У телефонному режимі кваліфіковані ветеринари оперативно нададуть експертну оцінку ситуації й знайдуть найближчу ветеринарну клініку, яка буде готова прийняти тваринку в конкретний момент. А за умови наявності в регіоні клініки, де є реанімобіль, забезпечать виклик такого. До контакту з ветеринарним лікарем фахівці 9100 залишаться на зв’язку та будуть надавати потрібні рекомендації
Ми протестували сервіс. Навіть двічі
Щоби зрозуміти, чи дійсно працює опція безплатних консультацій, dev.ua вирішив протестувати звернення до вет-фахівців через месенджери. На сайті проєкту зазначено, що консультації доступні в Telegram і Viber. Власне, цими каналами комунікації ми й скористалися.
Кейс 1. Такса Олсі
У маленької такси Олсі, власницею якої є редакторка dev.ua, під лапками змінився колір шкіри. Ця проблема не нова — раніше собачку вже лікували, та нині проблема повернулася. Щобільше, в зоні ураження з’явилося невеличке новоутворення — чи то бородавка, чи ліпома. Саме з цією проблемою петперентка й звернулася на 9100, оскільки лікар Олсі до вересня у відпустці.
Після реєстрації ветлікар ґрунтовно проконсультував петперентку та порадив не відкладати візит до фахівця, щоб визначити природу новоутворення та зробити певні аналізи.
Кейс 2. Собачка Слава
В іншого фахівця dev.ua виникла неочікувана ситуація. До будинку прийшла собачка, і так у дворі й залишилася. Її назвали Славою. На вигляд це молода дівчинка, метис. Дуже ляклива й недовірлива, проте з неймовірним апетитом і дуже гарними манерами — справляти свої потреби вона ходить винятково за межі двору. Утім, нові господарі не знають, що робити із тваринкою, яку обробку варто провести, чим годувати та як доглядати. Саме з цими питаннями вони й звернулися до фахівців сервісу вет-турботи через Viber 9100 та отримали вичерпні відповіді.
Великі плани
Наразі команда сервісу вет-турботи 9100 працює над тим, щоби петперенти зі своїми улюбленцями мали доступ до кваліфікованої ветеринарної допомоги, незважаючи ні на що. Навіть за умови блокування Telegram, що нині активно обговорюється в українському інфополі, сервіс працюватиме, запевняє команда бренду Optimeal. Фахівці, які опікуються проєктом, мають два шляхи на випадок закриття месенджерів, у яких нині доступні консультації.
По-перше, вони зможуть опрацьовувати дзвінки на номер 9100. «Це про зручність, швидкість, безпечність і довіру — бо клієнт отримує всю інформацію відразу через телефонний дзвінок, чує, хто по той бік звʼязку. І це наша сильна сторона, бо в умовах найбільших ризиків — сервіс однаково залишається на звʼязку (подібно до державних служб оперативного реагування „103“ чи „102“)», — зазначають у команді сервісу.
Другий шлях — закриття на певний час (час переходу) месенджерів Telegram і Viber і переведення платформ на інші месенджери, наприклад. WhatsApp. «Тут швидше ми будемо дивитись, що буде зручніше користувачам, будемо відстежувати тенденції, куди петперенти переходитимуть у випадку із закриттям зручних для більшості Telegram і Viber, а вже тоді ухвалювати рішення», — запевняють у команді.
У будь-якому випадку, які б незаплановані ситуації не ставалися б, Optimeal Expert 9100 намагатиметься закрити більшу частину запитів користувачів. У компанії не виключають, що у випадку блокування месенджерів доведеться збільшувати штат на телефонію, і запевняють, що якість надання консультацій точно не погіршиться.
Читайте також на Newssky «Габор Хорват: Щодо Росії Захід сприймав бажане за дійсне» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».
Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.