Як SoftServe діджиталізує комунальників

15.11.2021 0 By NS.Writer

SoftServe запустив новий сервіс для діджиталізації міст та комунальної сфери, пише dev.ua.

Новий сревіс називається Commect, і компанія вже зареєструвала відповідну ТМ.

«Commect — це технології для міста. Зокрема — чат-боти для комунальних підприємств, CRM, ERP та інші. Наприклад, минулого року ми розробили чат-боти для водоканалів міст України, які використовують „Чернівціводоканал“, „Київводоканал“, „Львівводоканал“ та більше 30-ти комунальних компаній по всій країні», — розповів dev.ua Богдан Кідик, Associate Product Manager в «Софтсерв-Муніципальні технології» (ТзОВ, яке належить до групи SoftServe).

За його словами, цифрова трансформація допомогла покращити економічні показники комунальних підприємств та оптимізувати внутрішні процеси. Наприклад, одне підприємство змогло впродовж пів року зекономити 5104,16 годин завдяки автоматизації процесу збору показників.

Наразі чат-бот є основним каналом отримання запитів від користувачів, платформою для оперативної оплати послуг та швидкої комунікації як внутрішньо, так і назовні. «Для освоєння нових сервісів понад 32,5% мешканців, Commect допомагає створювати навчальні матеріали комунальним компаніям. На сьогодні чат-ботами водоканалів користуються щомісячно вже більше півмільйона українців», — зазначив Кідик.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: