Як платформі Influ2 вдалося залучити $8 млн інвестицій

05.11.2021 0 By NS.Writer

Інвестиційний фонд Rally Ventures інвестував у платформу рекламного таргетингу Influ2 $8 млн в рамках раунду Series A. Про це на своїх сторінці в Facebook написав фаундер стартапу Дмитро Лисицький, пише dev.ua.

Дмитро Лисицький (фото зі сторінки Facebook)

Не зважаючи на те, що менше року тому, як пише Дмитро, він не вважав підняття раунду Series A для Influ2 можливим та доцільним, після підняття стартапом інвестицій у рамках посівного раунду отримав багато пропозицій від інвестфондів.

Серед бажаючих взяти участь у розвитку стартапу, таких як a16z, Sequoia, Battery, GC ті інших, фаундер обрав Rally Ventures, навіть не зважаючи на те, що півтора року тому відносини з ним не склались. Вибір був зроблений, зважаючи на спеціалізацію фонду, Rally інвестували або керували технологічними компаніями на ранній стадії розвитку бізнесів та забезпечують їх прибутковість. Другим фактором стала безпосередня участь у стартапі одного з партнерів фонду як консультанта.

Дмитро Лисицький поділився висновками, які він виніс з цієї історії:

– Сумніви — краща стратегія розвитку. Коли вони підштовхують шукати більш оптимальні рішення і вдосконалюватись.

– PR стартапу необхідний — допомагає більш вдало презентувати себе фондам.

– Фонди скоріше реагують на цифрові показники збільшення виторгу й обігів, ніж на емоційні виступи на пітчінгах.

– Відмова інвестора вкласти у стартап — не особиста образа, а діловий підхід. І згодом негативне рішення може змінитись на позитивне.

– Перші інвестори не обов’язково захочуть вийти з бізнесу, згодом можливий розвиток стосунків із довкладенням коштів.

– Рецепт підняття інвестицій — харизма фаундера помножена на професійність команди.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: