Як платформі Influ2 вдалося залучити $8 млн інвестицій
05.11.2021Інвестиційний фонд Rally Ventures інвестував у платформу рекламного таргетингу Influ2 $8 млн в рамках раунду Series A. Про це на своїх сторінці в Facebook написав фаундер стартапу Дмитро Лисицький, пише dev.ua.
Не зважаючи на те, що менше року тому, як пише Дмитро, він не вважав підняття раунду Series A для Influ2 можливим та доцільним, після підняття стартапом інвестицій у рамках посівного раунду отримав багато пропозицій від інвестфондів.
Серед бажаючих взяти участь у розвитку стартапу, таких як a16z, Sequoia, Battery, GC ті інших, фаундер обрав Rally Ventures, навіть не зважаючи на те, що півтора року тому відносини з ним не склались. Вибір був зроблений, зважаючи на спеціалізацію фонду, Rally інвестували або керували технологічними компаніями на ранній стадії розвитку бізнесів та забезпечують їх прибутковість. Другим фактором стала безпосередня участь у стартапі одного з партнерів фонду як консультанта.
Дмитро Лисицький поділився висновками, які він виніс з цієї історії:
– Сумніви — краща стратегія розвитку. Коли вони підштовхують шукати більш оптимальні рішення і вдосконалюватись.
– PR стартапу необхідний — допомагає більш вдало презентувати себе фондам.
– Фонди скоріше реагують на цифрові показники збільшення виторгу й обігів, ніж на емоційні виступи на пітчінгах.
– Відмова інвестора вкласти у стартап — не особиста образа, а діловий підхід. І згодом негативне рішення може змінитись на позитивне.
– Перші інвестори не обов’язково захочуть вийти з бізнесу, згодом можливий розвиток стосунків із довкладенням коштів.
– Рецепт підняття інвестицій — харизма фаундера помножена на професійність команди.