Український стартап з онлайн-освіти Preply залучив $50 млн інвестицій

13.07.2022 0 By NS.Writer

Сервіс для вивчення мов Preply залучив $50 млн. Загальна сума інвестицій зросла до $101,3 млн, пише forbes.ua.

Ілюстративне фото

Раунд серії С на $50 млн очолив заснований у 2014 році американський фонд Owl Ventures — один із найбільших у світі венчурних гравців з фокусом на EdTech-стартапах. На початку 2022 року Owl Ventures зібрав понад $1 млрд на три фонди, що інвестують у освітні технології.

Також долучились попередні інвестори: Diligent Capital, Hoxton Ventures, Educapital, Evli Growth Partners та співзасновник польської Grupa Pracuj Пшемислав Гацек. Серед нових фондів — чеський Orbit Capital та Swisscom Ventures, венчурне крило швейцарського телеком-холдингу Swisscom.

Поточну оцінку компанії сторони не розголошують. У березні 2021 року Preply залучив $35 млн — невдовзі після цього Forbes оцінював стартап у $130–200 млн.

Компанія планує витратити отримані $50 млн на зростання бізнесу у США та Європі, каже CEO Preply Кирило Бігай. Ці ринки забезпечують понад половину доходів стартапу.

На початку березня 2022-го стартап оголосив, що відключає від платформи російських репетиторів, через напад Росії на Україну. Кількість заблокованих викладачів та частку втрачених доходів у компанії назвати відмовилися. Наразі на платформі працюють 32 000 репетиторів, повідомили в Preply. Це на 8 000 або ж на 20% викладачів менше, ніж під час оголошення попереднього раунду роком раніше.

Найбільший український EdTech-стартап створили кияни Кирило Бігай, Сергій Лук’янов та Дмитро Волошин. Заснований у 2013 році Preply має офіси в Україні, США та Іспанії. Із 2021 року команда збільшилася майже на третину — наразі стартап має 400 співробітників у 30 країнах світу. За весь час Preply залучив понад $101,3 млн інвестицій.

Стартап не розкриває фінансові показники. До початку 2018-го платформою скористалося близько 100 000 учнів. Розмір аудиторії у Preply окреслюють у «сотні тисяч» учнів із 180 країн і зазначають, що мають студентів більше, ніж університети Ліги Плюща. У 2021-му році на усіх програмах восьми коледжів Ліги навчалося майже 147 000 студентів, свідчать дані Департаменту освіти США.

«За останні два роки кількість людей, які користуються додатком Preply, зросла в чотири рази рази», — стверджують у компанії. B2B- напрямок зріс утричі, серед корпоративних клієнтів — Mercedes, McKinsey та Bytedance — материнська компанія TikTok.

Читайте також на Newssky «Потреба бензину в липні буде закрита на 50%, дизелю – на 80%» та дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: