Українці створили додаток для догляду за зубами. Як з’явилась ідея та що він може?

24.07.2020 0 Редакция NS.Writer

Українська студія стартапів Empat разом з «Клінікою Заблоцького» створили додаток Dental Care App (iOS та Android). Він допоже користувачам в догляді за зубами. Дізнались у засновника Empat Назара Гулика, як з’явилась ідея додатку, скільки часу зайняло його створення, а також розібрались в особливостях роботи та монетизації.

| Newssky.com.ua

Про це пише vctr.media.

Як з’явилась ідея

Empat — студія стартапів, яка запускає проєкти для нових та вже існуючих бізнесів. Додаток розробили в партнерстві з «Клінікою Заблоцького». Остання — одна з найбільш авторитетних стоматологічних клінік в Україні та Cхідній Європі.

Ідея з’явилася під час однієї з зустрічей Назара Гулика із Ярославом Заблоцьким. У той час останній якраз запускав мережу клінік Dental Care Office, де проводять лише профілактику. Вона слідує новому тренду — превентивній медицині.

«В Україні досить сумна статистика щодо обізнаності у сфері стоматологічного догляду. Тому основна задача мобільного додатку — дати людям інструмент, який підвищить обізнаність у догляді за зубами. Для Dental Care Office він має стати надійним інструментом комунікації з клієнтами», — пояснює Гулик.

За його словами, при створенні додатку переслідували дві цілі:

— просвітницьку (соціальну) — створити культуру чищення зубів серед українців, навчаючи робити це правильно та відвідувати стоматолога;

— бізнесову — дати клієнтам Dental Care Office зручний інструмент та підвищити ефективність бізнес-процесів.

У проєкту не має сторонніх інвесторів. Empat та Заблоцький вклали власні ресурси.

Як створювали додаток

В команді було близько 9 людей. У процесі Empat працювали разом зі стоматологами та консультантами. Також вони провели велику спільну зустріч-консиліум, щоб зрозуміти, які функції потрібні.

«У додатку є тренер чищення зубів — це така 3D-анімація, яка показує, як правильно чистити зуби. Ми консультувалися зі стоматологами різного профілю, щоб зробити її правильною та корисною. Також у нас є смарт-трекер, який радить час та засоби для догляду. Наприклад, якщо ви сьогодні вживали каву чи вино — вам потрібний догляд з ополіскувачем та слід на 30 секунд довше чистити зуби», — пояснює Гулик.

Активна розробка додатку тривала приблизно рік. Також у команди було багато роботи, не пов’язаної безпосередньо з ним. Наприклад, вони розробили CRM-систему для керування мережею клінік.

Результатом роботи став оригінальний додаток Dental Care App, що допомагає подбати про здоров’я зубів. Він здатен підбирати процедури та їх тривалість з урахуванням особливостей кожного користувача. Людині необхідно лише «розповісти» про себе. Наприклад, про наявність брекетів та імплантів, хвороб ясен. Після цього додаток підбере план догляду.

«За допомогою смарт-трекера ми вчимо людей правильно чистити зуби. Знаючи, хто ця людина (вагітна жінка, підліток з брекетами, чи людина в якої імпланти), мобільний додаток підбирає їй особистий план догляду за зубами», — розповів Гулик.

| Newssky.com.ua

Як планують монетизувати та розвивати додаток

За словами Гулика, вони не будуть монетизувати соціальну частину, яка створена для всіх користувачів. Проте є плани на бізнес-частину. Її вирішили монетизувати через рекомендовані товари. «Всередині додатку є магазин професійних/якісних товарів для догляду. Також додаток розв’язує найбільші проблеми цього типу бізнесу — пропущені клієнтами візити та оптимізацію робочого часу працівників», — пояснює він.

Зараз додаток виходить з режиму закритого бета-тестування. В нього вже є трекшн та перші користувачі. Надалі Dental Care App планують просувати через стоматологічні клініки в Україні та за кордоном.

Також Гулик розповів, як додаток планують розвивати в майбутньому. Тут є два вектори:

— Соціальний. Ціль буде виконана, навіть якщо людина не буде користуватись додатком постійно, проте навчиться правильно чистити зуби та зрозуміє, що відвідувати стоматолога потрібно не лише коли болить, а двічі на рік — для професійної гігієни. У цьому напрямку є ряд функцій, які планують запустити в майбутньому.

— Бізнес. Необхідно зрозуміти, які функціональні можливості потрібні користувачам, а які зайві. Команда буде проводити інтерв’ю та дивитися аналітику, щоб визначити, у якому напрямку слід рухатись далі.

| Newssky.com.ua