У Харкові отримали великий експортний контракт на іонно-плазмові двигуни для супутників

20.01.2021 0 By NS.Writer

Протягом двох років Харківський машинобудівний завод «ФЕД» спільно з вченими Харківського авіаційного інституту створювали іонно-плазмові двигуни для роботи на космічних апаратах.

Про це пише uprom.info.

Так, наприкінці 2020 року були проведені випробовування виробів. Передає Національний Промисловий Портал з посиланням на Суспільне.

«Буквально наприкінці року ми провели випробовування. Я б сказав, що ми виготовили перший у світі український іонно-плазмовий двигун», — повідомив президент асоціації «Укравіапром» і директор заводу «ФЕД» Віктор Попов.

Крім двигунів фахівці створили нову систему охолодження супутників. Самі супутники вже знаходяться на монтажному комплексі стартового майданчика.

«П’ять років займались створенням нової системи охолодження супутників, в тому числі й для міжпланетних перельотів за замовленням Міжнародного космічного агенства. Протягом цього тривалого часу ми відпрацювали не тільки конструкцію, а й технології, та вже здійснили комплектування двох супутників Європейського космічного агенства за замовленням американської компанії», — розповів Попов.

«Ви знаєте, що всі старти суворо розраховані, тож ми чекаємо на політ. Коли це все станеться, ми всюди напишемо „Харків у космосі! Знову у космосі!“ До того ж у міжнародному космосі», — каже Попов.

За його словами, система охолодження «принципово нова».

«Вона буде розповсюджена і на охолодження Місячних модулів і так далі, тому є велика перспектива», — говорить директор заводу «ФЕД».

За його словами, до створення систем залучені як українські, так і іноземні фахівці.

«У нас тривають перемовини, ми обговорюємо умови контракту на 34 супутники», — сказав Попов.

Створення двигунів та системи охолодження відкривають для Харкова вихід на світовий ринок, зазначає директор заводу.

«Не встигли ми закінчити два проєкти, як вже отримали пропозиції від Туреччини, Китаю, Німеччини. Буквально сьогодні я отримав від В’єтнаму замовлення на 100 іонно-плазмових двигунів. Це велика справа», — говорить він.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: