Такаші Муракамі представляє нову упаковку Perrier, обмеженим тиражем, з оригінальними зображеннями

15.09.2020 0 Редакция Steelgrey

Французька марка бутильованої мінеральної води Perrier® має багату спадщину в області мистецтва і понад століття прагне підтримувати наступне покоління творчих лідерів, які формують сучасну культуру, повідомляє designboom.

| Newssky.com.ua

Від Сальвадора Далі до Енді Уорхола, бренд співпрацював з великими художниками, що дозволило їм змінити стиль культової і яскравої зеленої пляшки Perrier®. В їх останній співпраці бере участь відомий японський художник Такаші Муракамі, чиї фірмові усміхнені квіти додадуть яскравості і радості культовій пляшці.

«Такаші Муракамі – один з найвидатніших сучасних художників світу», – коментує Пол Кордіна, менеджер з глобальних комунікацій Perrier®. «Йому вдалося створити мистецтво, яке одночасно є і глибоко продуманим, з чуттям на те, що є найсвіжішим і найбільш прийнятнішим для найширшої аудиторії. Яскравість і захоплення робіт Муракамі ідеально підходять для бренду Perrier®, який понад століття інвестував у творчість, щоб виявити відмітний дух бренду, пофарбований його несподіваною, божевільною і оригінальною індивідуальністю.

 

| Newssky.com.ua

Замовити пакети в Україні, найрізноманітніших фасонів і матеріалів – від паперових та крафтових до поліпропеленових та металізованих ви можете на сайті: https://paketov.net.ua/

“Бренд надихнув і співпрацював із деякими з найвідоміших і видатних художників світу, такими як Енді Уорхол, Сальвадор Далі, Раймонд Савіньяк і Бернар Віллема, кожен з яких по-своєму привніс нотку художньої нешанобливості, надавши їм простір увиразнення в особистості Рerrier®”, – продовжує Кордіна. «Ми сподіваємося, що ця співпраця, натхнена популярним і барвистим всесвітом Такаші Муракамі та творчим духом Рerrier®, підвищить доступність мистецтва для ще більш широкої глобальної аудиторії».

| Newssky.com.ua

Такаші Муракамі, який вважається одним з найбільш важливих японських художників нашого покоління, черпає із традиційного японського живопису, наукової фантастики, аніме і світового арт-ринку. Його роботи включають картини, скульптури і фільми з повторюваними мотивами і мутуючими персонажами, створеними ним самим. Муракамі, що асоціюється з усміхненим квітковим мотивом і грайливими персонажами, зобразив свої яскраві образи – включаючи квіти і двох своїх найвідоміших персонажів – Кайкаї і Кікі – на новій пляшці Рerrier®.

| Newssky.com.ua

«Коли компанія Perrier® вперше звернулася до мене, мені дуже пощастило, що я мав можливість співпрацювати з цим брендом газованої води із такою довгою історією», – говорить Муракамі про співпрацю. «У мене було багато позитивних асоціацій – наприклад, коли мені було 32 роки і я почав жити в Нью-Йорку, я багато пив Perrier®. І ще далі, хоча у мене є ще одне дуже сильне враження: я був на першому романтичному побаченні в своєму житті у 18 років з дівчиною на два роки старшою за мене. Ми пішли в одне місце в Гіндзі, і я замовив пляшку Рerrier®, прийнявши її за алкоголь. Я все це так чітко пам’ятаю – особливо як я був збитий з пантелику, коли не відчув ніякого впливу алкоголю після того, як випив багато склянок! Perrier® для мене в першу чергу асоціюється із зеленим кольором – звичайно ж! – а потім з приємним булькаючим звуком карбонізації. Я вдячний за те, що в рамках цієї співпраці став частиною розширення поглядів і перспективних концепцій бренду. Я також ставлю собі запитання, чи буде сьогодні, коли ми більше не можемо бездумно обіймати, цілувати або тиснути руки, збуджуючє відчуття бульбашок Рerrier® на наших язиказ ще більше посилюється, оскільки це одне з приємних тактильних відчуттів, все ще доступних нам! Я радий бути частиною цієї співпраці з Рerrier®, і я сподіваюся, що разом ми зможемо ще більше посилити це почуття відносин, розділяючи трохи більше радості і надії на майбутнє».

| Newssky.com.ua

| Newssky.com.ua

| Newssky.com.ua

| Newssky.com.ua

| Newssky.com.ua