Ів Бехар створює сонцезахисні окуляри з відновленого пластику для очищення океану

29.10.2020 0 By Chilli.Pepper

Тhe ocean cleanup — голландська некомерційна організація, що розробляє передові технології для очищення світових океанів від пластику, об’єдналася з дизайнером Івом Бехаром, випустивши лінійку сонцезахисних окулярів, повідомляє designboom.

image

Сонцезахисні окуляри, розроблені Бехаром та його командою у fuseproject, виготовляються з пластикових відходів, витягнутих з великого тихоокеанського сміттєвого полігону (GPGP), скупчення морського сміття у північній частині Тихого океану. Завдяки внеску в розмірі 199 євро/доларів США, всі з яких підуть безпосередньо на діяльність некомерційної організації, прихильники мають шанс допомогти фінансувати очистку океану. Проект було номіновано на THE DESIGN PRIZE 2019 у категорії соціального впливу.

1

Щоб дізнатися більше про ініціативу, designboom зробив інтервью з Івом Бехар, який обговорив соціальну відповідальність, дизайн і розробку сонцезахисних окулярів, а також майбутній потенціал відновленого пластику. Повністю читайте інтерв’ю нижче.

2

Продукт було виготовлено з першого пластикового вилову під час кампанії системи очищення океану 001/B у GPGP. Коли кампанія завершилася, пластик доставили на берег, а потім переробили у безпрецедентних комерційних масштабах.

Сонцезахисні окуляри були обрані в якості першого продукту, виготовленого з цього матеріалу, через їх довговічність і нагадування про Світовий океані. Оправа, розроблена Івом Бехар і виготовлена ​​з пластику safilo, сертифікованого DNV GL, а корпус з переробленого матеріалу «system 001», також відомого як «wilson», першої системи очищення океану, розгорнутої в 2018 році.

Всі компоненти, від металевих завіс до поляризованих лінз, легко розбираються і при необхідності утилізуються. Сонцезахисні окуляри тепер доступні на веб-сайті очищення океану за внесок у розмірі 199 євро/доларів США. Оскільки на даний час є лише обмежена кількість пластику з GPGP, доступність обмежена. У звіті по очищенню океану йдеться, що в майбутньому будуть вивчені різні лінійки продуктів.

І раптом вам знадобиться брендований друк на пакетах в Дніпрі переходьте за посиланням: https://paket.com.ua/tag/pechat-na-paketakh-dnepr/

4

(DB): як місія очищення океану узгоджується з вашим власним творчим мисленням, і чому для вас було особисто важливо брати участь у проекті?

Ів Бехар (YB): стійкість – це центральна місія проекту fuseproject – тому багато проектів, над якими ми працюємо, мають елемент стійкості та/або соціальної відповідальності, починаючи від менших стартових проектів і до великих корпоративних зусиль. Із пластиком для очищення океану стало зрозуміло, що те, що називається «сміттям», насправді є цінним матеріалом, який можна використовувати як для складних, так і для красивих застосувань. Спроба проектування стала способом довести це: як ми могли спроектувати те, що стане миттєвим доказом, що наші викиди, є цінним ресурсом з великим потенціалом?

5

YB (продовження): Мене проект одразу привабив завдяки його круговому проектуванню – переходу повним колом від сміття до скарбу, створенню продукту, який допоможе фінансувати подальше очищення, а також масштабу виробництва. Деякі зміни, які ми можемо внести як дизайнери в продукти масового споживання, мають великий вплив через величезний масштаб виробництва. Ми з Бояном дотримуємось внутрішньої цінності пластику, який ми викидаємо, і необхідності продемонструвати, наскільки цінні можуть бути такі відходи, тому я був радий підвищити рівень обізнаності та взяти участь у фінансовій кампанії з очищення океану з метою допомогти організації реалізувати свою місію.

6

DB: на етапах розробки сонцезахисних окулярів чи були можливості, які відкривали відновлений пластиковий матеріал, які стали очевидними, або якості, з якими було особливо цікаво працювати?

YB: Перш за все, я виявив, що пластик є красивим з унікальною текстурою та відчуттям рук. Ми також працювали за дуже суворими параметрами, дотримуючись кроків, викладених у загальнодоступному стандарті відстеження, розробленому DNV GL, провідним світовим органом зі сертифікації. Процес перетворює нашу роль у вирішенні проблем океанічної пластмаси, де її можна переосмислити як цікавий ресурс та адекватно обробити протягом її життєвого циклу, щоб утворити стійкий матеріал. Пд час фази розробки та мозкового штурму ми потрапили на сонцезахисні окуляри як ідеальний предмет особистого користування, щоб люди могли носити та демонструвати підтримку для цієї некомерційної організації.

7

DB: З іншого боку, з якими проблемами або обмеженнями ви зіткнулися при роботі з матеріалом?

YB: переробка цієї океанічної пластмаси ніколи раніше не проводилася в комерційних масштабах, але разом з командою досвідчених партнерів по очищенню океану нам вдалося перетворити її на високоякісний та безпечний матеріал, з якого створена ця обмежена перша партія виробів.

8

DB: Як дизайн сонцезахисних окулярів намагається передати красу матеріалів, з яких вони зроблені?

YB: Спільно з командою з очищення океану ми розробили підхід, який дозволить людям по-справжньому відчути якість та красу матеріалів, які надходять прямо з океану, та унікальні властивості матеріалів відновленого пластику. Цей матеріал став натхненням не тільки для розповіді про унікальну історію бренду, але і для того, щоб він міг стати знаковим і миттєво впізнаваним, як витягнутий з океану.

9

DB: що надихало естетику і форму, і які характерні деталі включені в дизайн?

YB: Оправа зроблена з пластику, сертифікованого DNV GL з великого тихоокеанського сміття. Металевий шарнір чітко видно і увиразнено, оскільки він закриває дужку і оправу об’єктива. Унікальний фірмовий шарнір також полегшує розбирання і переробку. Корпус сонцезахисних окулярів виготовлений з переробленого матеріалу з системи 001, також відомої як «wilson», першої системи очищення океану, розгорнутої в 2018 році. З урахуванням остаточного терміну служби, від металевих завіс до поляризованих лінз, розроблені всі компоненти є легко розбірними і придатними до переробки знову в разі потреби. Сонцезахисні окуляри були обрані в якості першого продукту, тому що організація хотіла запропонувати щось довговічне і корисне, що нагадує користувачам про красу і важливості наших океанів. Носіння сонцезахисних окулярів також стає знаком честі і підтримки.

10

DB: Чи можете ви уявити собі, що регенерований пластик матиме застосування не тільки в дизайні продукції – але, наприклад, в архітектурі, моді, технологіях …

YB: ми багато дізналися про можливості матеріалу під час розробки цього першого продукту, і я з нетерпінням чекаю продовження ітерацій. Було б чудово використовувати потенціал пластика в більших масштабах і в більших сферах застосування, так як рішень для цих океанічних пластмас має бути багато і вони демонструють високу цінність цього матеріалу, який ми називаємо «сміттям».

11

12

13

14

15

16


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: