Штучний Інтелект вперше пілотував військовим літаком США

20.12.2020 0 Редакция Steelgrey

“Другий пілот” натякає на майбутнє літаків, яким допомагає Штучний Інтелект.

U-2 Dragon Lady

U-2 Dragon Lady

Оскільки американські військові для зміцнення свого повітряного арсеналу покладаються на безпілотні літальні апарати, вони все ще залежать від операторів-людей, які керують їх літаками – дотепер, повідомляє новину engadget.

Помічник секретаря ВВС доктор Вілл Ропер повідомив, що ШІ (Штучний Інтелект) вперше пілотував військовий літак США (а насправді військову систему), виконуючи функції “другого пілота” на борту шпигунського літака U-2 Dragon Lady у рейсі в Каліфорнії 15 грудня.

ARTUμ, варіант μZero AI, який використовується для таких ігор, як шахи, отримав остаточний контроль над радаром під час імітованого ракетного удару по базі Військово Повітряних Сил Біл. Він визначав, коли зосередитись на полюванні на ракети, а коли на самозбереженні. Фактично це зробило його керівником місії – він не летів, але визначав, куди повинен летіти пілот-людина. Також не було відміни.

U-2 Dragon Lady

U-2 Dragon Lady

Команда U-2 FedLab протягом місяця навчала алгоритам μZero для роботи з радаром, навчаючи ШІ виявляти ворогів та стежити за небезпекою під час взаємодії з пілотом. Підготовлений ARTUμ було відрізано від інших підсистем, щоб мінімізувати ризики, пов’язані з його рішеннями.

Ви не побачите, як ШІ виконує бойові обов’язки, навіть на випробуваннях ще деякий час. Безпілотник для догфайту, який керується штучним інтелектом, не планують запускати до липня 2021 року, і ці системи не важко обдурити людській винахідливості. У теперішній час Міністерство оборони розробляє керівні принципи етики ШІ, які не дозволяють комп’ютерам самостійно запускати атаки.

Однак повний контроль не потрібен, щоб ШІ виявився корисним. Ропер розглядав ШІ як допомогу пілотам, які в іншому випадку можуть бути пригнічені “складними” ситуаціями – технологія може допомогти або навіть взяти на себе деякі системи. Військові можуть мати перевагу в бою, просто дозволяючи пілотам зосередитися на найбільш актуальних питаннях під час місії.


Поделиться статьей:

Подписаться на новости:



В тему: