Що Туреччина пропонує Україні: бойові модулі Aselsan для БТР «Хорунжий» та «Козак-2М»

27.11.2021 0 Редакция NS.Writer

Defense Express мав ексклюзивну можливість побачити на що здатні ці легкі бойові модулі, поспілкуватися зі зброярами та оцінити розробки Aselsan, пишет defence-ua.com.

«Козак-2» та «Хорунжий» з бойовими модулями SARP Dual та SARP KPVT

Одна з найпотужніших оборонних компаній Туреччини Aselsan продемонструвала можливості своїх легких бойових модулів SARP Dual та SARP KPVT в Україні на бронемашинах від НВО «Практика».

В першу чергу слід зазначити, що попри те, що в Україні налагоджена розробка та виробництво власних бойових модулів. Якщо говорити лише про серійні, то це — «Штурм», «Парус», «Спис», проте всі вони призначені для озброєння доволі важких бронемашин — БТР-3, БТР-4 та БМП-1ТС, а їх вага вимірюється у тоннах.

Водночас всі вітчизняні легкі бронеавтомобілі озброюється кулеметними турелями — тобто боєць має «працювати» поза межами бронекорпуса. І лише польська Oncilla у Збройних Сил України отримала легкий дистанційно керований модуль, який розробили на замовлення у ЄС.

Своєю чергою Aselsan такі модулі вже виробляє серійно і привіз в Україну одразу два зразки — SARP Dual та SARP KPVT. Ці модулі мають однакові прицільні станції з тепловізійним та телевізійним каналом, стабілізатори та «мізки», які забезпечують автотрекінг наземних та повітряних цілей.

Також вони мають схожу вагу близько 400 кг, яка може варіюватися в залежності від типу озброєння та встановлення бронювання. З додаткових цікавинок — можливість автономного живлення протягом декількох годин, що дозволяє працювати модулю без витрачання моторесурсу двигуна машини.

Головна різниця між ними фактично лише в озброєнні. SARP Dual, який був встановлений на бронеавтомобіль «Козак-2М», оснащений кулеметами 12,7 та 7,62-мм.

SARP KPVT з 14,5-мм кулеметом — на БТР «Хорунжий», який є глибокою модернізацією БТР-60 та зараз розглядається, як бронемашина для підрозділів територіальної оборони та платформа для командно-штабних, санітарних, зв’язкових та інших машин «другої лінії».


Поделиться статьей:

                               

Подписаться на новости:




В тему: