Сервіси-конкуренти автоматизації ресторанів ChoiceQR та Expirenza, яку купив monobank, відтепер можна використовувати разом

20.07.2024 0 By Writer.NS

Система розумних рішень для ресторанного бізнесу Choice QR та онлайн-сервіс для оплати в ресторані Expirenza, яку нещодавно придбав monobank, оголосили про партнерство, пише dev.ua.

Ілюстративне фото

«Відтепер ресторани, які підключені до ChoiceQR, зможуть скористатися еквайрингом від mono під час оплати замовлень на доставку та самовивіз», — пише Forbes, посилаючись на слова співзасновника Choice QR Володимира Оляніцького.

Співпраця двох сервісів, за словами співзасновника Choice QR, дасть змогу користувачам не відкривати рахунки в декількох банках, якщо вони вже користуються monobank. Крім того, ресторан зможе обирати, яке з двох онлайн-меню, ChoiceQR чи Expirenza, використовувати. Також він додав, що нині понад 500 закладів користуються послугами Expirenza та ChoiceQR одночасно.

Як повідомляє Оляніцький, monobank класно закриває потребу QR-меню та оплати, тому Choice QR сфокусувалися на доставці. Також він відкреслює, що партнерство, яке дозволить обом сервісам збільшити кількість клієнтів, критично важливе для сервісу. З початку року ChoiceQR втратив близько 500 закладів, і більше половини з них — через закриття.

Про Choice

Choice — український стартап, який розробляє софт за підпискою (SAAS B2B) для ресторанів, барів і готелів, заснували Володимир Оляницький та Олексій Ілляш.

Стартап має офіси в Києві, Празі, Варшаві.

У лютому 2024 року стартап оголосив про закриття нового інвестиційного раунду на $2,5 млн. З урахуванням цих інвестицій загальний обсяг залучених у стартап грошей перевищив $4,7 млн.

В кітні Choice та Ігор Сухомлин — підприємець, співвласник ресторанів (Mimosa Burger, Автостанція, Fish and Pussycat, Балувана Галя) анонсували запуск спільного медіа для рестораторів «Майонез».

Про Expirenza

Expirenza — платформа, завдяки якій відвідувачі закладів можуть оплачувати замовлення, а також залишати чайові й відгуки, після того, як відсканували QR-код. Сервіс у 2019 році заснували кияни Олександр Гудков і Михайло Селецький. Пізніше у 2021 році Expirenza придбав Monobank, а у вересні 2023 року до системи Expirenza mono додав сурвіс для бронювання столиків у ресторанах TakeUsEat.

monobank також розробив застосунок Expirenza, в якому можна буде оплатити рахунок у закладі, зберегти перелік улюблених страв і пригостити друзів, в якому також зʼявляться «бойові» чайові, але для військових. З 25 квітня, monobank розпочав тестувати Expirenza 2.0.

Читайте також на Newssky «Що буде з українським IT? Від аутсорсинг-хабу до світового лідерства у цифрових продуктах» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».

Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: