НКЕК оштрафувала «Київстар» на 51 000 грн за порушення прав споживача: що сталось

19.04.2025 0 By Writer.NS

9 квітня Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК), оштрафувала ПрАТ «Київстар» за порушення прав споживача, пише dev.ua.

Ілюстративне фото

У грудні 2024 року до НКЕК звернувся абонент «Київстар» Шевеленко І.В., який поскаржився, що при переході на контрактну форму оператор переніс залишок коштів з його особового рахунку на бонусний рахунок без його згоди.

Під час перевірки порушення прав абонента було підтверджено і застосовано до оператора штраф у розмірі 51 00 грн за недотримання вимог Закону України «Про електронні комунікації».

«Оператори в розрахунках з абонентом під час надання послуг, у разі завершення чи розірвання договору та під час перенесення ним номеру до іншого оператора, не повинні без згоди абонента перетворювати внесені на особовий рахунок кошти в бонуси чи бали. Адже ні бонуси, ні бали, які нараховані мобільним оператором за умовами акцій, поверненню не підлягають», — роз’яснили в НКЕК.

Штраф компанія має заплатити до держбюджету протягом у 30-денний строк з дня одержання копії рішення.

У вересні 2024 року НКЕК оштрафувала «Київстар» на 17 000 грн за те, що не підключив жінці послугу «Домашній Інтернет» за її адресою проживання. У компанії сказали, що не відмовляли споживачці у підключенні послуги, а лише запропонували інше технологічне рішення.

Читайте також на Newssky «Українська кооперативна гра жахів PARANOIA PLACE вийшла з раннього доступу Steam» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».

Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: