Найбільший виробник кормів в Україні Kormotech вийшов на ринок Південної Кореї

09.07.2024 0 By Writer.NS

Львівський виробник їжі для котів і собак Kormotech став першою українською компанією, що розпочала експорт їжі для тварин на корейський ринок, пише dev.ua.

Ілюстративне фото

Із 17 червня суперпреміальний бренд харчування для собак і котів Optimeal, а також преміальний бренд Club 4 Paws, що їх виробляє компанія Kormotech, представлені на корейських спеціалізованих інтернет-майданчиках, ідеться в пресрелізі.

«Petfood ринок Південної Кореї на третьому місці після Китаю і Японії в Східній Азії, — розповів Едуард Бабенко, Керівник стратегічного бізнес-напрямку Україна, Молдова і Південно-Східна Азія у компанії Kormotech. — У грошовому обсязі він втричі більший, ніж в Україні. Доля продажів спеціалізованої їжі для котів і собак становить 50% на 50%. Але унікальність південнокорейського ринку полягає в тому, що 67% продажів petfood продукції відбувається саме через інтернет-канали. Це найбільший показник у світі, згідно зі звітами Euromonitor. Тому одним із викликів у співпраці з Південною Кореєю є набуття досвіду побудови та розвитку інтернет-продажів на преміальному і суперпреміальному ринку».

За словами менеджера з розвитку експортних ринків Азії у Kormotech Владислава Мазуркевича, перемовини з корейським дистриб’ютором Careside co. Ltd розпочалися торік і вже восени сторони підписали контракт про співпрацю. «Власне, у кінці травня цього року перші два контейнери сухого та вологого корму Optimeal і Club 4 Paws, а це близько 24 тонн продукції, вивантажили вже на стороні дистриб’ютора. Так, 17 червня наша продукція з’явилася на південнокорейських інтернет-майданчиках», — повідомив він.

You Young Kook, СЕО корейської компанії Careside co. Ltd, відзначив, що Kormotech успішна на європейському ринку, має досвід і ресурси, що необхідні для глобальної співпраці

«Їжа для домашніх тварин Kormotech містять високоякісні інгредієнти та проходить ретельний контроль якості. Це є вагомою перевагою, особливо для вибагливих петперентів корейських тварин», — говорить гендиректор.

За словами Владислава Мазуркевича, суперпреміальні та преміальні лінійки харчування для котів і собак, що їх виробляє Kormotech, уже представлені на таких 12 e-commerce майданчиках Південної Кореї: Naver, Coupang, TM, WM, G-market, Auction, 11th St., Lotte On, Interpark, SSG, CJ on style, GS Shop.

«Водночас до кінця цього року хочемо розпочати співпрацю і з мережами зоомагазинів і ветеринарних клінік — щоб клієнти мали можливість подивитися на товар, оглянути його, так би мовити, відчути», — пояснив Мазуркевич.

Відзначається, що типовий південнокорейський споживач надзвичайно прискіпливий під час вибору товару — він заглиблюється у деталі складових товару чи походження тих, чи інших інгредієнтів.

Як розповів Едуард Бабенко, вимогливим є не лише південнокорейський споживач, а й представники бізнесу. «Дистриб’ютор Careside co. Ltd є навдивовиж конструктивним та педантичним виконавцем, — стверджує він. — Легко працювати з аргументованим та чітким у рішеннях партнером. Це дозволяє збудувати модель комунікацій та відносин, які є системними, зрозумілими й деталізованими. Якщо порівнювати з іншими азійськими ринками, то південнокорейські партнери мають дуже високу планку якості побудови роботи. Загалом, вони задають поінти, до яких потрібно буде тягнутися з погляду організації процесів, термінів тощо. І це мотивує».

Нагадаємо, минулий рік Kormotech завершив з оборотом у $152 млн та наростив частку продажів за кордоном до 31%. Співвідношення продажів за кордоном та в Україні становить нині 31% до 69% у тоннах відповідно.

Читайте також на Newssky «Зеленський поговорив з новим прем’єром Британії та анонсував 100-річну угоду» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».

Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: