На ремонтному заводі «схрещують» НОНА та БМП

08.04.2021 0 By NS.Writer

У Шепетівці на ремонтному заводі «схрещують» артилерійську частину 2С9 «НОНА» та шасі БМП/БРМ.

Цех ДП «Шепетівський ремонтний завод». Фото від пресслужб підприємства

Про це повідомляє Мілітарний.

Таким чином в Україні реалізують концепцію радянської самохідної артилерійської установки 2С17-2 «Нона-СВ».

Не зрозуміло чи є це ініціативним проєктом ДП «Шепетівський ремонтний завод», чи державною програмою по заміні шасі артилерійських установок 2С9 на більш розповсюджене шасі.

Нагадаємо, що єдиним оператором 2С9 в Україні є 25 окрема повітряно-десантна бригада, що зазнала найбільших втрат особового складу у гарячій фазі бойових дій на Донбасі у 2014 році. Також було втрачено, пошкоджено, або випрацювано ресурс значної кількості техніки.

Саме тому, ця частина почала отримувати на озброєння нові бронетранспортери БТР-4, які згодом передали у іншу частину, та бойові машини піхоти БМП-2.

Ймовірно для уніфікації з бойовими машинами БМП-2 і розглядається можливість заміни шасі бойової машини десанту, яке використовує 2С9 «НОНА».

Після створення 120-мм самохідної артилерійської установки 2С9 для повітряно-десантних військ, у Радянському Союзі розглядали можливість оснащення цим САУ у сухопутні війська.

2С17-2 на базі БРМ-1К

Основним завданням для такої концепції у радянський час стало збільшення вогневої потужності та ефективності у порівнянні з буксованою артилерією.

Для цього обрали два шасі — від САУ 2С1 «Гвоздика» та БРМ-1К, проєкти отримали індекси 2С17 та 2С17-2 відповідно.

120-мм самохідна артилерійська установка 2С17 «Нона-СВ» на базі 2С1

Машина 2С17-2 мала розміщуватися на гусеничному шасі бойової розвідувальної машини «Об’єкт 676» при збереженні корпусу машини, моторно-трансмісійного відділення, ходової частини та відділення керування без змін.

Через початок робіт над проєктами «Обжимка» та «Нона-2», роботи по темі «Нона-СВ» на гусеничному ходу були зупинені у 1982 році.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: