На ДП «Антонов» хочуть виробляти у Індії нову версію літака на базі Ан-32

22.02.2022 0 By NS.Writer

Керівництво ДП «Антонов» очікує на укладання контрактів з індійськими партнерами на розробку та виготовлення локалізованих в Індії оновлених транспортних літаків, пише defence-ua.com.

Ан-32Б ВПС Індії

Індійські військові хочуть запустити на своїй території виробництво нового легкого військово-транспортного літака, що буде створений на базі моделі Ан-32.

Про це, в рамках інтерв’ю з журналістами «Security talks з Валентином Бадраком», повідомив гендиректор ДП «Антонов» Сергій Бичков.

«Ми сьогодні справді ведемо переговори з індійською стороною. Сьогодні (ймовірно, інтерв’ю було записано на початку минулого тижня), я зустрічаюся з військовим аташе Індії, і там будуть переговори з метою створення спільного підприємства із запуску виробництва літака на базі моделі Ан-32», — розповів він.

Індійська армія експлуатує понад сотню Ан-32 вже близько 40 років

За словами очільника ДП «Антонов», мова йде про «майже новий літак», чий планер та льотні характеристики, скоріш за все, будуть подібними до вже відомого в Індії проекту (наразі ВС Індії експлуатують понад 100 Ан-32).

Літак-демонстратор Ан-132Д є однією з версій транспортника, створених на базі Ан-32, але з західними комплектуючими / Фото: Oleg V. Belyakov

«Індія бачить, що їм такий літак потрібен, тому ми будемо вести з ними перемовини про створення літака на базі Ан-32. Паралельно індійська сторона дуже цікавиться створенням спільного виробництва літака Ан-178», — відзначив Сергій Бичков.

Дослідний Ан-178-100Р

«Я думаю, що ці перемовини будуть успішними і є поняття якоїсь офсетної програми, за якою 2/3 літака, припустимо, буде виготовляти індійська сторона, а якась залишиться українською», — пояснив він.

Основною відмінністю «радянських» Ан-26 (ліворуч) від «експортних» Ан-32 (праворуч) є дещо більший та розміщений над крилом двигун

Нагадаємо, Ан-32 є фактично ексклюзивним літаком, розробленим за часів СРСР, (на основі відомого Ан-26) спеціально на експорт — здебільше щоб задовольнити наявні на той часі потреби Індії в легких військово-транспортних літаках, що здатні діяти в умовах високогір’я. Зокрема, машини цієї моделі мають більші за розмірами та потужністю (ніж у звичайного Ан-26) двигуни та лопаті, котрі були розміщені над крилом.

Один з відремонтованих на «410 ЦА» Ан-32Б ВПС Шрі-Ланки

Наразі (з 1982 року) було зібрано понад три сотні літаків цього типу (у тому числі й умовно цивільні, наприклад, у протипожежній версії). Машини типу Ан-32 й досі стоять на озброєнні або експлуатуються у близько двох десятках країн світу на різних континентах (власне на всіх, окрім Австралії та Антарктиди).

Як раніше писав Newssky, «Українські миротворці у Косові відзначені як найкращі».


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: