«Мотор Січ» отримала замовлення на модернізацію двигунів для «Руслана» і «Мрії»

02.09.2021 0 By NS.Writer

ДП «Антонов» замовив у АТ «Мотор Січ» модернізацію двигунів вантажних літаків Ан 124-100 «Руслан» і Ан-225 «Мрія».

Про це інформує Мілітарний.

Про договір вартістю 920 млн грн на збільшення ресурсу авіаційних турбореактивних двигунів сімейства Д-18Т для транспортних літаків, який був підписаний між ДП «Антонов» та АТ «Мотор Січ», стало відомо з електронної системи публічних закупівель Prozorro.

Мова йде про збільшення ресурсів (поетапне збільшення по технічному стану (ЕТС) в межах призначеного, експлуатаційного ресурсу, календарного терміну служби та календарного терміну служби зберігання та експлуатації) авіаційним двигунам Д-18Т, Д-18Т серії 1, Д-18Т серії 3.

Двигунів, які експлуатуються у складі літаків Ан-124-100 та Ан-225, призначених для експлуатації в цивільній авіації.

«Антонов» замовив у «Мотор Січ» модернізацію двигунів для «Руслана» і «Мрії». Ан-124 України доставив винищувачі F/A-18 до Канади. Листопад 2020. Фото: ЗС Канади

Зафіксований строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021 року.

Авіалінії «Антонова» мають у складі свого парку сім транспортних літаків Ан 124-100 «Руслана» і один Ан-225 «Мрії».

Найбільший у світі транспортний літак Ан-225 «Мрія» завершив технічне обслуговування на ДП «Антонов» на початку червня.

Попереднє технічне обслуговування та модернізацію літак проходив рік тому та 25 березня 2020 року здійснив перший політ після модернізації.

«Антонов» замовив у «Мотор Січ» модернізацію двигунів для «Руслана» і «Мрії». Ан-225 “Мрія” після першого польоту після модернізації Фото: Роман Цегельський-Лиско

Минулого року з’явилась інформація, що українська компанія ТОВ «ВКФ «Сторк» поставить багатофункціональні індикатори MFD10.SPO.03 в інтересах ДП «Антонов» для встановлення на літаки Ан-124-100 «Руслан» та Ан-225 «Мрія» у бортову систему автоматизованого контролю.

Бортова автоматизована система контролю (БАСК) призначена для безперервного контролю технічного стану всіх систем літака та дій екіпажу як у польоті, так і при виконанні різноманітних операцій на землі, що передбачені єдиним регламентом технічного обслуговування.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: