Екстравагантні маски із пряжі про особистість і соціальні мережі

19.10.2020 0 Редакция Steelgrey

Масками із пряжі, що повністю закривають обличчя з бахромою і вузлуватими деталями, threadstories («нитки-розповіді») досліджує протиріччя між сучасними зображеннями суспільного та приватного життя.

Ірландська художниця (threadstories  — назва її аккаунту у інстаграм) позує на сірих задниках для своїх автопортретів, які затемнюють її обличчя і лише іноді відкривають очі або рот крізь зв’язану гачком зовнішність.

Тhreadstories розповідає, що процес створення кожної частини схожий. Вона починає з в’язання підшоломника гачком, іноді додаючи простір для подальших деталей, таких як загострені вуха або намальована від руки особа, перш ніж створювати різні пучки і щільні ділянки. «Пряжа, яку я використовую для тафтінга, створить безліч результатів за допомогою однієї і тієї ж техніки», — пише вона. «Вибір пряжі може означати різницю між маскою з великою кількістю рухів або маскою зі стійкою формою, яку можна чистити щіткою і маніпулювати нею, щоб утримувати безліч форм».

маски

Пряжа безпосередньо впливає на реалізацію задуму. Її якість, фактура, екзотичність є важливими для втілення обраних натхненям речей. Для творчих особистостей та майстрів в’язаного крафту в Україні, найширший вибір представлено в інтернет-магазині sakwoyag. Щоб купити пряжу перейдіть на сайт sakwoyag.com.ua та позбавте свою творчіть обмеженнь. Так само як чинить художниця з Ірландії.

Щойно threadstories фотографує закінчений проект, вона розбирає деталі, щоб перетворити їх у нову екстравагантну роботу. «Загалом, працюю інтуїтивно, без попереднього дизайну і креслень. Я думаю руками», — говорить вона. «Для мене художнім твором є фотографія або маска на плівці, а не фізична маска. Я не створюю речі, як дизайнер. Маски завжди у постійному русі».

Кожне творіння на основі волокон служить візуальним представленням того, як люди навмисно чи ні, приховують своє життя від суспільного споживання. «Іноді маски виглядають жахливими, а іноді — фарсовими фасадами, які підкреслюють перформативну природу, яку культивують і прославляють соціальні мережі», — пише вона. Кожен підпис допомагає побудувати розповідь.

Тhreadstories задається питанням, як ерозія особистого життя в цифрову епоху впливає на те, як ми розглядаємо і зображуємо себе в Інтернеті. Маски позбавляють глядача повної картини того, ким є натурник, повторюючи обрані або помилкові образи, які ми щодня переглядаємо в Інтернеті. Мої маски сфотографовані на тлі продезінфікованого білого квадрата. Я знаю, що часто за межами цієї фотографії буває хаос, безлад і шум, але безлад життя не впливає на соціальні мережі.

Більше робіт художниці, які перетинають мистецтво і культурні коментарі можна знайти в її Instagram.

 

 

 

 


Поделиться статьей:

                               

Подписаться на новости:




В тему: