Luxoft Ukraine створила шолом для онлайн-банкінгу

28.11.2021 0 By NS.Writer

У жовтні 2020 року на замовлення платіжної системи з Саудівської Аравії компанія Luxoft Ukraine у партнерстві з компанією EMOTIV створили прототип шолома для онлайн-банкінгу. Mind обрали цю розробку, як одну з рекордних розробок у фінтеху, пише dev.ua.

Шолом віддали через близько 9 місяців після отримання замовлення. Програмне забезпечення розробили за пів року. «Він виглядає як спеціальний гаджет у формі легкого шолома, який зчитує електричні імпульси мозку людини (електроенцефалограма) і перетворює їх на певні дії на екрані комп’ютера. Шолом має 14 контактів, які зчитують інформацію та під’єднується до комп’ютера за допомогою Bluetooth», — пояснює Senior Business Analyst у Luxoft Ukraine Данило Поляков.

Компанія Luxoft Ukraine створила програмне забезпечення, яке аналізує електричні сигнали мозку, та перетворила їх на дані, що відображаються на комп’ютері. Компанія EMOTIV розробила шолом.

Як це працює

Пристрій працює за допомогою інтерпретації сильних емоційних переживань. Потрібно уявити образи, які їх викликають, для того, щоб налаштувати гаджет. А потім енцефалограму, яку знімає гаджет, проводять крізь аналітичні моделі, і наступного разу система розпізнає думки користувача та виведе їх на екран монітора у вигляді певних дій в програмі.

У комплексі soft-рішень також була створена окрема програма онлайн-банкінгу, яка базується на двох основних і на двох допоміжних командах, і має спеціальний адаптивний дизайн.

Програмний прошарок дозволяє керувати інвестиційним портфелем, купувати, продавати, оплачувати рахунки та провести ще декілька базових операцій в онлайн-банкінгу без участі рук чи голосу. Цей процес займає 5-7 хвилин, чи 10-11 кліків.

«Наразі зарано говорити про результати, оскільки продукт ми лише нещодавно передали, а його основним завданням значилася перевірка гіпотези, що це взагалі можливо. Але можна говорити про ефективність самого рішення», — розповідає Поляков.

Що далі

Фахівець Luxoft Ukraine вважає, що технологія тільки розвивається. Перспективи використання неінвазивної інтеграції комп’ютера та людського мозку можуть бути використані й у медичній сфері, і в ігрових консолях.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: