Ковід полишає ресторани Японії прихопивши кілька смачних страв

07.04.2021 0 Редакция Steelgrey

Закусочні, які борються з катастрофічним падінням кількості відвідувачів, зіштовхуються із ордерами на закриття.

| Newssky.com.ua

Ресторани прохають закривати до 21:00, оскільки влада Японії вважає, що вони є основним джерелом нових інфекцій © Philip Fong / AFP / Getty

Норіцугу Сайда відкрив розкішний ресторан морепродуктів на набережній Іокогамі наприкінці 2019 року, якраз коли його клієнтська база виявилася на карантині, завдяки Covid-1, що уразив їх круїзний лайнер Diamond Princess.

Однак після року пандемії круїзні лайнери представляють лише незначну проблему. Урядові ініціативи обмежують управління прибутковим рестораном в Токіо, але через жорсткі умови аренд на японському ринку нерухомості їх закриття стає непомірно дорогим.

Складне становище Сайди демонструє, як сфера послуг Японії прийняла на себе економічне навантаження урядової стратегії Covid-19. У секторі немає ні клієнтів, ні адекватної компенсації за примусове закриття.

Стрес, що виник у результаті створив розкол у відомій соціальній солідарності Японії, спонукавши одного великого ресторанного оператора відкинути вимоги уряду щодо закриття та подати до суду міста Токіо за порушення його прав, закріплених в конституції.

Незважаючи на карантин та пандемію, а можливо і завдяки їм, ви можете приготувати та скоштувати суші та інші японські страви у себе вдома. Продукти високої якості для суші, ролів за розумною вартістю у найширшому асортименті за посиланням – https://foodfestival.com.ua/82-use-dlya-sushi/ – на сайті FoodFestival.

Минулого місяця Японія скасувала загальнонаціональне надзвичайне положення, пов’язане з Covid-19, але ресторани як і раніше просять закривати о 21:00, оскільки уряд вважає, що вони є основним джерелом інфекцій.

«Найзавантаженіший час для людей, що йдуть в Японії за їжею и напоями, – це повернення додому з колегами», – сказав Сайда, співзасновник і президент Luckbag Group, яка оперує 10 ресторанами в районі Великого Токіо.

«Дев’ять вечора трохи краще, ніж 8 вечора. Але люди, які не приходили в умовах НС, все ще не приходять. Співробітники найбільших компаній мають острах потрапити у неприємності».

| Newssky.com.ua

Інтер’єр “Гонпачі”, який був використаний для сцени бою у першому фільмі «Убити Білла» © Moment Editorial / Getty

Після року добровільного дотримання вимог Японія нещодавно прийняла закон, що дозволяє штрафувати ресторани, які не скорочували своїх годин, коли їх прохали. Місто Токіо одразу випустив 27 попереджень, 26 з яких адресовані ресторанам Global Dining, оператора Гонпачі, відомого своєю появою у фільмі Квентина Тарантіно «Убити Білла».

Як і у випадку зі зрастуючою кількістю ресторанів по всьому городу, Кодзо Хасегава, засновник Global Dining, залишив свої ресторації відкритими, не зважаючи на прохання про закриття. Він організував краудфандинг для юридичного позову на те, що він вважає неконституційною спробую переслідувати його.

«У минулому році наші продажі впали на 46 відсотків, і ми отримали рекордно високий чистий збиток», – сказав він. «У цілому ми збільшили наш борг на 1,3 млрд ієн (11,8 млн доларів) понад нашого старого боргу». Хасегава заперечує серйозний ризик для здоров’я від Covid-19 і вважає, що залишатися відкритим – це питання вибору бізнесу.

Частково це пов’язано з обмеженою державною підтримкою. Субсидія Японії для ресторанів під час надзвичайного положення у цьому році перевищила 600 000 ієн, що було корисним для сімейних кафе, але мало вплинуло на більші ресторани з десятками працівників.

Сайда сказав, що він подав заявку на отримання коштів, але вони ще не були виплачені. Він зрозумів рішення Хасегави залишитися відкритим: «Якщо ти збанкротуєш, тоді все, тому є зміст робити те, що потрібно для виживання».

Коли стало ясно, що ні весілля, ні корпоративні клієнти не відновлюються найближчим часом, Сайда також розуміє, що йому потрібно закрити деякі ресторани – але в Японії це легше сказати, ніж зробити.

«Є ситуація, коли ви хочете закрити ресторан, але не можете», – сказав він, перебуваючи у невеликій квартирі, куди перемістились співробітники його головного офісу, щоб скоротити витрати.

У кращому випадку він повинен повідомити про розторгнення протягом шести місяців і заплатити 20 мільйонів ієн, щоб відновити будівництво до скелета. У найгіршому випадку, він пов’язаний семирічним договором оренди без яких-небудь доріканнь.

Ще гіршим є те, що багато ресторанів хочуть закритись і підрядники за ремонт беруть у двічі більше за звичайні ціни.

Сайда знайшов певну надію на інтернет-платформі «спасіння ресторанів» під назвою Taikyo Navi, цілі якої – розмістити нові ресторації в існуючих приміщеннях. Він знайшов покупця для одного з ресторанів, який Сайді потрібно розвантажати.

«Вартість виходу дорівнює нулю. Нам не потрібно нічого платити за знос, і ми повертаємо весь депозит повністю», – сказав він. «Просто повернути той депозит у 20 мільйонів йєн – це величезна допомога для нашого грошового потоку».

Стандартні контракти на комерційну нерухомість у Японії жорсткі та включають крупні депозити та брокерські внески, перш ніж приймати до уваги витрати на обладнання ресторану. На Taikyo Navi нові орендарі пропонують взяти на себе існуючий контракт та обладнання.

«До Covid-19 у нас було 600 учасників цієї служби – наших основних користувачів. За місяці, що минули з початку пандемії, ми сягнули 3000 людей», – сказав Манабу Шинтані, виконавчий директор Actpro, консалтингової компанії, що запустила службу.

Ресторан, який Сайді вдалося розвантажити, знаходиться в житловому районі, але він все ще намагається знайти рішення для двох невеличких загладів у центрі міста, які покладаються на оренду приватних кімнат для весільних або корпоративних клієнтів. Однак, якщо він вважає, що якщо він зможе дожити до того часу, коли буде вакциновано більшість жителів Японії, можливості будуть величезними.

“Ринок ресторанів Токіо є найбільш конкурентоспроможним у світі”, – сказав він. “Із такою кількістю закриттів через коронавірус вся конкуренція зникне”.


Поделиться статьей:

Подписаться на новости:




В тему: