Компанія Belkins інвестувала в Gigradar

15.03.2023 0 By NS.Writer

Belkins, міжнародна маркетингова агенція з українськими фаундерами стала лід інвестором компанії Gigradar, котра допомагає бізнесам знаходити клієнтів через фріланс-біржу Upwork. Розмір угоди не розголошується, однак в коментарі AIN.UA учасники угоди повідомили, що мова йде про семизначні цифри.

Владислав Подоляко та Михайло Максимів, засновники Belkins

Upd. В GigRadar уточнили, що мова йде не про семизначні цифри інвестицій, а про раунд з семизначною оцінкою.

Деталі угоди

Gigradar — лідген SaaS, що допомагає автоматизувати залучення клієнтів через фріланс-біржі за допомогою унікальної технології на базі штучного інтелекту. Бета-версія продукту з’явилась наприкінці 2021 року, а вже на початку 2022 Belkins приєднались до проєкту в якості адвайзорів. Впродовж року компанія зростала на 25-30% щомісяця, а в лютому цей показник сягнув 86%.

«Наша місія — допомогти бізнесам скоротити витрати на залучення нових клієнтів і збільшити ефективність їх маркетингових зусиль до 10 разів завдяки нетрадиційним каналам пошуку лідів. Впевнений, що за підтримки Belkins як лідера у сфері лідогенерації та завдяки їх знанням і досвіду, нам вдасться прискорити власний ріст і запропонувати нашим клієнтам дійсно передові технології та рішення для їх викликів», — говорить Вадим Овчаренко, засновник Gigradar та Scalifier

Як зазначають в Belkins, навіть під час війни компанії вдається не тільки розвивати свій бізнес, але й підтримувати молоді проекти, у яких є потенціал впевнено заявити про себе на американському та європейському ринках.

«Наш ріст у 438% за 2 роки — це титанічні зусилля кожного члена команди. Ми з власного досвіду знаємо, як важко починати бізнес, завойовувати довіру клієнтів і приваблювати дійсно крутих експертів. Попрацювавши деякий час з Gigradar у якості адвайзорів, ми зрозуміли, що хотіли б підтримати компанію на початку їх шляху. Звичайно, для нас це теж можливість в перспективі розширити спектр наших послуг, тож ми дивимось на цю інвестицію як на черговий етап нашого розвитку», — коментує угоду Михайло Максимів, співзасновник та керуючий партнер Belkins.

Наразі Belkins і Gigradar відбудовують та налагоджують процеси, готуються масштабуватись та планують нові раунди інвестицій для розвитку продукту.

Про Belkins

Belkins — MarTech агенція, котра з 2017 року допомагає компаніям з США та Європи знаходити клієнтів, виходити на нові ринки й нарощувати об’єми продажів.

Окрім сервісного напрямку, команда створює власні технологічні продукти. У 2021 році вони першими використали штучний інтелект, щоб покращити показники доставки електронних листів та наблизити до нуля кількість імейлів, які потрапляють до спаму. Унікальна імейл платформа Folderly швидко зайняла місце лідера у своїй ніші. Станом на сьогодні продуктом користується понад 150 компаній в США та Європі.

Владислав Подоляко та Михайло Максимів, засновники Belkins, інвестують не вперше: раніше вони разом з партнерами InSoft придбали частку в Cloudfresh, допомогли компанії налагодити роботу відділів маркетингу та продажів і здійснили екзіт після того, як Cloudfresh досягнув запланованих показників за 8 місяців.

Окрім цього, фаундери Belkins прагнуть розвивати культуру запуску нових продуктів, тож створили для цього внутрішній стартап-акселератор. Він відкритий як для цікавих ідей від співробітників компанії, так і для багатообіцяючих зовнішніх проєктів.

Читайте також на Newssky «Україна виграла медальний залік на Кубку Європи з метань» і дивіться на YouTube-каналі «Нудний Пенс».

Щоб завжди бути в курсі подій, підписуйтесь на ТГ-канал Newssky. Також рекомендуємо актуальні дискусії друзів України в Північній Америці на YouTube-каналі Rashkin Report.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: