Інтернет створює демографічний «сейсмічний зсув», занадто великий, щоб ігнорувати

13.09.2016 0 Редакция Steelgrey

Все більше і більше людей у всьому світі отримують доступ до Інтернету і наслідки просто величезні, повідомляє finance.yahoo.com.

centennials-generation_«Цифрові аборигени» – ті, які отримали свою середню освіту в країні із, принаймні, 50% інтернет-покриттям – створюють “сейсмічний зсув”, який є “занадто великим” для урядів і центральних банків, щоб його ігнорувати, дописує економіст HSBC Джеймс Помер.

Він вказує на те, що число «цифрових аборигенів», яких він оцінює, стрибне з 430 млн в 2016 році до 2,3 млрд в 2030 році і буде мати особливо значний вплив на інфляцію. Зокрема, таке стрімке збільшення у використанні технології призведе до “кардинальних змін” в тенденціях споживання, що в кінцевому підсумку призведе до зниження тиску на ціни товарів і послуг.

“Це може відбуватись через велику кількість споживчої інформації (в тому числі веб-сайти порівняння), поліпшених ланцюжків поставок, розширення доступу до альтернативних продуктів або нових технологій, які є дешевшими. За інших рівних умов, це повинно привести до зниження темпів інфляції”, пише Помру.

twentyВ такому контексті політики центрального банку повинні бути обережні. Традиційно низька інфляція розглядається як ознака економічного спаду, який спонукає центральні банки збільшити стимулюючу монетарну політику. Але такий спосіб мислення більше не може бути розумним.

“Саме тут починаються головні болі для політиків. Уряди країн з високим рівнем заборгованості та центральні банки з цільовими показниками інфляції вже стурбовані її низьким рівнем. Але якщо інфляція падає, тому що технологія покращується, це не є ознакою економічного спаду (оскільки споживачі виграють) і зниження процентних ставок не може бути адекватною відповіддю”.

Щоб було ясно, розповідь про цифрових аборигенів дещо більша ніж покоління Мілленіум (генерація Y).

В окремій записці по тематичним інвестиціям, голова “Банку Америки Мерріл Лінч”  Сарбіт Нахаль вказує на те, що це не тільки “мілленіумці”, але зростаючі “центеніальці” (покоління Z), діти у віці від 18 років і молодше. На даний час 2 мільярди мілленіумців – молодих людей у віці від 19 до 35-ти припадає на 27% світового населення. Він додав, що інвестори повинні готуватися до зростання 2,4 млрд центеніальців, дітей до 18 років, які повинні будуть жити більше 100 і складуть 33% населення земної кулі.

Знову ж, технологія буде визначальною характеристикою цієї групи населення.

secrets-of-the-social-media-generationНахаль зазначив, що середній вік, в який діти отримують свій перший смартфон, становить 10,3 років.

“Молоді когорти перевіряють свої телефони 150 раз на день, 50 мільярдів мультимедіа і 6 мільярдів смайликів відправляються щодня і людська тривалість концентрації уваги падає нижче, ніж у золотих рибок. Генерації Y і Z інтегруються із передовими технологіями і обидва сегменти корпоративний і інвестиційний повинні підійти до проблеми, в тому числі за допомогою смартфонів і додатків, соціальних медіа, миттєвого зв’язку, ‘легкодоступного змісту”, багатоканальних стратегій, і створюючи речі легкими для поширення”, пише Нахаль.

За даними Нахаля, є п’ять точок входу для інвесторів, які хочуть грати в цій темі, вони включають в себе: технології, медіа & розваги, споживачі, сімейні формації, освіта і фінанси.

z

Поделиться статьей: