Харківський авіазавод відновлює єгипетські Ан-74
20.08.2021Харківський авіазавод (ДП «Харківське державне авіаційне виробниче підприємство») відновлює єгипетські Ан-74.
Про це інформує Мілітарний.
Харківське авіапідприємство доставило до Республіки Єгипет партію продукції, повідомляє пресслужба підтриємства. Відвантаження близько 300 одиниць запасних частин, блоків та деталей відбулося 4 серпня.
Ця велика партія технічних деталей призначається для комплектування єгипетського літака АН-74, який був виготовлений на харківському авіазаводі.
У наступному місяці до Єгипту відправиться також ремонтна бригада авіапідприємства, яка займеться відновленням даного літака.
«Очікується, що після цього АН-74 пройде контрольно-відновлювальне обслуговування на ХДАВПі», — йдеться у повідомленні.
Генеральний директор ХДАВП Олександр Кривоконь, 28-29 червня, відвідав з робочим візитом Єгипет. За результатами проведених перемовин було заключено ряд домовленостей щодо обслуговування літаків Міністерства оборони Республіки Єгипет.
«Завдяки непростому переговорному процесу йому вдалося відновити довіру до Харківського авіапідприємства і реанімувати співробітництво з єгиптянами. У майбутньому очікується реалізувати ще ряд перспективних проектів разом з єгипетською стороною», — розповів Олександр Кривоконь.
Раніше, генеральний директор ХДАВП Олександр Кривоконь на зустрічі з колективом Харківського університету ХАІ представив своє бачення з приводу виведення Харківського авіаційного заводу з кризи.
У керівництві вважають, що підприємству слід зосередитися на доведенні до продажної готовності літаків Ан-74 і Ан-140 для Азербайджану і Казахстану, а також на оновлення парку Ан-140, що знаходяться на різних підприємствах і організаціях України і вимагають виконання цілого комплексу робіт з доведення їх до норм льотної придатності.
З презентації стало відомо, що на ХДАВП планують займатися Ан-74, не особливо розраховуючи на ДП «Антонов», силами власного КБ за участю ХАІ.
Іншими перспективними напрямами і тематикою співпраці ХДАВП і ХАІ називаються «Перспективна мала авіація» і «безпілотна авіація цивільного призначення».