Google намагається підкупити журналістів за допомогою дійсно хороших нових інструментів

17.10.2020 0 By Chilli.Pepper

У середу вранці Google оголосив про випуск цілого набору інструментів, покликаних полегшити роботу журналістів.

Journalist Studio пропонує 13 нових інструментів, які зосереджені на повсякденних завданнях журналістів самих різних спеціальностей, таких як перевірка фактів, аналіз даних і створення графіків.

Хоча ці інструменти є частиною новинний ініціативи компанії і, чесно кажучи, досить витончені, вони абсолютно не компенсують апокаліптичний рекламний бізнес Google, який певний час псує журналістику. Щось, чого не можна буде вирішити, якщо виплатити новинним агентствам 1 мільярд доларів протягом наступних трьох років, повідомляє автор публікації у gizmodo.

Але спочатку поговоримо про інструменти. Два з нових інструментів, Pinpoint і The Common Knowledge Project (бета), схоже, є двома, які Google намагається щоб журналісти використовувати у першу чергу, хоча деякі інші інструменти видаються більш корисними. Все це само собою зрозуміло, що так, ви повинні бути журналістом, щоб використовувати ці інструменти, і так, ви повинні відправити свою інформацію в Google, перш ніж він надасть вам доступ. І так, для використання цих інструментів у вас повинен бути особистий обліковий запис Gmail.

Але Pinpoint, згідно із цим документом, може допомогти у розслідуваннях, перевірці фактів, пошуку в архівах, транскрипції аудіо та написанні безлічі інших типів статей, для яких зазвичай потрібно вручну перегортати сотні сторінок тексту. Користувачі можуть завантажувати файли в інструмент зі свого Google Диска або комп’ютера, організовувати їх в колекції і ділитися ними з іншими людьми у відділі новин. Це схоже на те, як загальний доступ до документів і папок працює на Google Диску.

Pinpoint також може допомогти користувачам шукати текст всередині зображень, перетворювати зображення рукописних документів на друкований текст і автоматично розшифровувати аудіофайли. Також є функція “Огляд” із ретельно підібраними колекціями від різних організацій, які може переглядати будь-хто, у кого є схвалений доступ. На даний момент він невеликий, але деякі з колекцій включають звіт Мюллера, файли ФБР на Рональда Рейгана і висновки за скаргами ICE / CPB на жорстоке поводження із дітьми. На жаль, ця функція наразі орієнтована на США, і неясно, коли ці колекції будуть розширені за рахунок включення міжнародних джерел.

Проект Common Knowledge використовує дані з Data Commons, «відкритого сховища знань, що об’єднує дані із загальнодоступних наборів даних», таких як Перепис США і CDC. Просто зараз проект включає тільки невеликий набір даних, таких як демографія, економіка, житло, освіта та злочинність США, і, природно, із застереженнями, які Google вказує на сторінці проекту. Але це тільки початок.

Ви можете переглядати інтерактивні діаграми, створені іншими користувачами, або створювати свої власні на основі даних, які використовує інструмент. На своїй сторінці я бачу різні демографічні дані Лос-Анджелесу за расою, доходу, віком, освітою та іншим категоріям. Ці приклади може побачити будь-хто, але якщо ви журналіст і хочете створити свій власний набір даних, вам все одно буде потрібно запитувати доступ у Google.

Отримавши доступ, ви можете створювати діаграми як завгодно широкі або конкретні. Якщо я хочу дізнатися, скільки студентів було зараховано в середню школу в Лос-Анджелесі, штат Каліфорнія, з 2012 по 2017 рік, я можу зробити це за допомогою кількох клацань мишею. Я також можу змінити спосіб візуального представлення цих даних: лінійний графік, нахил, стовпці – все, що може найкраще візуалізувати дані, які я хочу показати. Якщо вам потрібно знайти щось дуже конкретне, вам все одно доведеться виконати традиційне копирсання, але цей інструмент є гарною відправною точкою. Public Data Explorer і Пошук по набору даних Google – набагато кращі інструменти для пошуку більш конкретної інформації, оскільки вони використовують більше наборів даних з більшої кількості місць.

Повний набір інструментів включає: Advanced Protection Program; Data Commons; DataSet Search; Fact Check Explorer; Flourish – інструмент для візуалізації даних з використанням шаблонів; Google Data GIF Maker; Google Public Data Explorer; Google Trends; DIY VPN під назвою Outline; Project Shield для захисту від цифрової цензури; і конструктор плиткових картограм Tilegrams.

Якщо ви хочете побачити ці інструменти в дії, перш ніж зануритися в себе, Online News Association (ONA) візьміть до уваги, що починаючи з 20 жовтня Google буде проводити тижневе безкоштовне навчання в рамках своєї новинної ініціативи на Journalist Studio і Pinpoint.

Ці інструменти надаються журналістам безкоштовно, що, звичайно ж, приємно. Але, як автор згадував раніше, монополія Google на цифрову рекламу призвела до величезної кількості звільнень з редакцій за останні кілька років. Слідчі Конгресу нещодавно прийшли до такого висновку у своєму 450-сторінковому звіті після завершення 16-місячного антимонопольного розслідування Google, Amazon, Facebook і Apple. Як нещодавно повідомила газета Washington Post, «Google неналежним чином очищав сайти конкурентів і нав’язував свої технології іншим, щоб досягти своїх позицій у пошуку і рекламі».

Окрім того, Google пригрозив вжити відповідних заходів проти інших країн, які змусили його надати видавцям велику частку рекламних грошей. Навіть якщо читачі хочуть підтримати публікації, які співпрацюють із Google, шляхом прямої оплати, Google як і раніше бере 30% з цієї плати за підписку протягом першого року і 15% після першого року, якщо ці читачі підписуються зі своїм обліковим записом Google. У 2019 Google отримав 98 мільярдів доларів доходу від “пошукової та іншої” реклами.

Інструменти хороші. Інструменти спрощують роботу журналістів, але вони не вирішать системних проблем, які Google створив для них і редакцій новин по всьому світу.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: