Fozzy Group запускає конкурента Rozetka

06.08.2021 0 Редакция NS.Writer

Торгово-промислова група Fozzy Group (рітейл-мережі «Сільпо», «Фора», служба доставки Justin та ін.) запускає маркетплейс товарів повсякденного попиту MuaDau. Сайт ще не доопрацьований, компанія наймає програмістів і бізнес-аналітиків.

Як повідомляє dev.ua з посиланням на retailers.ua, зараз на сайті представлений обмежений асортимент дитячих, господарських товарів та алкоголь.

Про запуск маркетплейса і пошуку співробітників на Facebook написав chief product officer MauDau Андрій Уманський. За словами Уманського, MauDau — це маркетплейс повсякденних покупок.
Скріншот з maudau.com.ua

«Нас дратує, що рутинний шопінг займає так багато часу. В результаті вийде а-ля Amazon маркетплейс в Україні, з найвищими вимогами до сервісу, зі своїми складами, і з Мерчант, які продаватимуть з наших складів або зі своїх. Проєкт вже продемонстрував свою життєздатність. Продажі зростають x2 в місяць. Бізнес вже біжить, склад перекладає товари з палет в коробочки на замовлення, покупці пишуть класні відгуки», — повідомляє топ-менеджер.

Наразі компанія шукає Development Lead, Product Designer, Flitter Developer. Business Analyst, PHP-девелопер і інших.

На веб-сайті MauDau зазначено, що володіє компанією ТОВ «Маудау». За даними YouControl, компанія була зареєстрована в грудні 2020 року. Засновником є ТОВ «ГАРАЖ Мобайл Груп», кінцевий бенефіціар — генеральний директор і співвласник Fozzy Group Володимир Костельман. Офіційно компанія раніше не заявляла про запуск маркетплейса.


Поделиться статьей:

Подписаться на новости:




В тему: