Facebook призупиняє рекламу аксесуарів для зброї щонайменше до 22 січня

17.01.2021 0 By Chilli.Pepper

Компанія додала тимчасову заборону до підготовки Дня інавгурації.

Про це повідомляє newssky.com.ua із посиланням на theverge.

Facebook оновив підготовку до Дня інавгурації, включивши тимчасову заборону на рекламу аксесуарів для зброї і захисного спорядження, принаймі, до 22 січня, «з великої обережності», – заявила компанія у новому повідомленні через блог, у суботу. «Ми вже забороняємо рекламу зброї, боєприпасів та аксесуарів, таких як глушники. Але тепер ми також заборонимо рекламу таких аксесуарів, як збройові сейфи, жилети та кобури для зброї в США», – йдеться в заяві.

Заборона була введена після того, як Facebook розкритикували за те, що дозволив на своїх платформах розміщувати на своїх платформах повідомлення про смертоносну атаку на будівлю Капітолію 6 січня. Реклама військового спорядження, такого як бронежилети і кобури для зброї, розміщувалися поруч з повідомленнями у Facebook і Instagram про повстання у Капітолію, які включали заклики до насильства, як вперше повідомили BuzzFeed News.

У п’ятницю група сенаторів США написала лист генеральному директору Facebook Марку Цукербергу, в якому закликала компанію «розробити і реалізувати політику Facebook, що постійно забороняє рекламу продуктів … в першу чергу призначених для використання в летальних тактичних операціях і збройних боях».

Facebook посилив свою політику на тлі побоювань щодо того, що в столиці країни може бути більше насильства у день інавгурації 20 січня. Компанія заявляє, що не дозволить користувачам створювати заходи, що відбуваються “в безпосередній близькості” від Білого дому, Капітолію або будівель столиці штату до Дня інавгурації. Facebook також заявив, що проводить “вторинний огляд” будь-яких подій, пов’язаних з інавгурацією, створених на його платформі, і видалить будь-які, що порушують їх правила.


Підтримати проект:

Підписатись на новини:




В тему: