ДП «Антонов» деталізував плани з сертифікації оновленого Ан-178

18.09.2021 0 Редакция NS.Writer

На українському авіапідприємстві детально розповіли про етапи та терміни завершення імпортозаміщення дослідного зразка Ан-178, пише defence-ua.com.

До кінця 2021 року дослідний зразок (серійний номер 001) військово-транспортного літака Ан-178-100Р має розпочати серію випробувальних польотів.

Про етапи роботи з процесу імпортозаміщення систем літака та орієнтовні терміни виконання всіх робіт розповів заступник генерального директора ДП «Антонов» з виробництва Олександр Витушко в програмі «Security talks з Валентином Бадраком».

«Зараз ми знаходимося на такій стадії — по механічнім системам у нас вже відсотків на 85 робота завершилася. Залишилися невеликі шматки роботи, які ми за серпень-вересень (ц.р.) повинні завершити», — відзначив Олександр Витушко.

Проте заміщення механіки це чи не найпростіша робота. Куди більш складною, за словами заступника гендиректора, стала заміна радіоелектроніки.

«Найважливіші роботи на нас чекають по монтажу бортового радіоелектронного обладнання. Чому? Тому що і конструкторам довелося попрацювати — ввелося таке обладнання, яке раніше ми не використовували, для нас це було новиною. Ось ця робота вона дуже велика за своїм розмахом і дуже складна. Повинні ми її завершити в листопаді (ц.р.) з таким розрахунком, щоб в кінці року літак пішов в Гостомель», — розповів він.

Після завершення цих робіт почнеться не менш складна робота власне з льотними випробуваннями.

«Літаку буде необхідно налітати близько 600 польотів (в першому варіанті з російськими комплектуючими № 001 здійснив близько 200 польотів за 4 роки) різних складнощів за різними програмами й польотами довести його характеристики, ті, які викладені зараз теоретично. Результатом всього цього заходу буде оформлення сертифіката типу. Маючи сертифікат типу ми будемо в повному праві виготовляти серійно ці літаки та продавати їх будь-яким замовникам», — зазначив Олександр Витушко.

Варто також відзначити, що дослідний зразок, в процесі всіх цих робіт, знову знаходиться в напіврозібраному стані, хоч під час показових урочистостей наприкінці травня 2021 року (викатка першого фюзеляжу Ан-178-100Р замовленого Міноборони та ювілей ДП «Антонов») він був «цілим» — з російськими шасі, зібраними двигунами та деталями крил, навіть в кабіну встановили крісла пілотів та російську авіоніку.


Поделиться статьей:

Подписаться на новости:




В тему: