Доковий ремонт пройшов катер «Малин» проєкту «Кентавр-ЛК»

23.07.2021 0 Редакция NS.Writer

Десантно-штурмовий катер «Малин» проєкту 58503 шифр «Кентавр-ЛК» пройшов доковий ремонт.

«Кентавр» під час заводських випробувань в Одеській затоці Фото: Думская

Як пише mil.in.ua, про це йдеться у пресрелізі Судноверфі «Україна».

Катер, як і інший десантно-штурмовий цього проєкту — «Станіслав» були спущені на воду майже три роки тому і досі не введені до бойового складу ВМС ЗС України.

Ще у травні 2019 року в ході випробування десантно-штурмових катерів проекту 58503 шифр «Кентавр-ЛК» було виявлено невідповідність максимальної швидкості до заявлених технічними характеристиками показників.

На початку липня 2021 року Державне бюро розслідувань публічно звинуватил Приватне акціонерне товариство «Кузня на Рибальському» у зриві будівництва цих катерів.

На брифінгу начальник слідчого відділу ДБР Олег Гриняк повідомив, що тактико-технічні характеристики не відповідали заявленим виробником по швидкості, водотоннажності та осадки.

Слідство вважає, що Голова правління приватного підприємства підбурив заступника Міністра оборони України укласти державний контракт саме з його підприємством.

Таким чином виконання своїх функцій з охорони та оборони морських рубежів держави є не можливим.

Два десантно-штурмові катери проекту 58503 типу «Кентавр-ЛК» були спущені на воду 14 вересня 2018-го року, та досі перебувають на випробуваннях і доведенні. Їх заклали 28 грудня 2016 року, і за два роки мали увійти до складу ВМС ЗС України.

7 липня 2019 року до дня Військово-морських Сил ЗС України майбутні десантно-штурмові катери українського військового флоту шифр «Кентавр-ЛК» отримали свої імена — «Станіслав» та «Малин».

Попри виявлені проблем з двома катерами, на підприємстві виробнику «Кузня на Рибальському» продовжують виробництво третього десантно-штурмового катеру проєкту 58503 шифр «Кентавр-ЛК».

На заводі озвучують наміри спустити на воду катер до кінця цього року.

Десантно-штурмові катери проекту 58181 (шифр «Кентавр») створені в дослідно-проектному центрі кораблебудування в Миколаєві на базі малих броньованих артилерійських катерів проекту 58155 «Гюрза-М».

Вони призначені для несення патрульної служби на річках і прибережних морських акваторіях, доставки та висадки десантів.

На початок будівництва проект десантно-штурмових катерів був доопрацьований виробником, а в його конструкцію було внесено ряд змін. Модернізований проект отримав шифр «Кентавр-ЛК» та новий проектний номер — 58503.

Проектом передбачена їх максимальна швидкість — до 40 вузлів (спочатку озвучувалось до 50 вузлів), що мала досягатись двома водометами виробництва компанії Hamilton Jet з Нової Зеландії.


Поделиться статьей:

                               

Подписаться на новости:




В тему: